piątek, 21 września 2018

Seria relokacji i seria otwarć w Galerii Jurajskiej

Najemcy działający od lat w Galerii Jurajskiej poszerzają swoją działalności i powiększają sklepy, a także modernizują się. Jednocześnie kolejne marki inwestują tutaj w lokale. 

3 nowe otwarcia
Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę, a także kluczowe jej segmenty. Tylko w ciągu ostatniego miesiąca w centrum handlowym miały miejsca aż 3 nowe otwarcia. Na inwestycje w największej galerii w Częstochowie zdecydowała się sieć samoobsługowych sklepów dyskontowych Pepco, sieć restauracji z daniami na wagę Bon Apetito oraz X-Zone.

Znana sieć poszerza ofertę galerii
Pepco wziął lokal o powierzchni aż 488 m kw. Dopełniając tym samym szeroką ofertę modową, wyposażania wnętrz, ubrań dla dzieci oraz zabawek, która dostępna jest w centrum handlowym. Sieć dołączyła także do wąskiego grona najemców, którzy zajmują jedne z większych lokali w galerii.

- Pepco zasila aż 4 segmenty naszej oferty. Z jednej strony zyskują najmłodsi klienci, bo pojawia się kolejny sklep z zabawkami i ubraniami dla nich, z drugiej strony zyskują także osoby, które poszukują oferty wyposażenia wnętrz. Na otwarciu korzystają także osoby ceniące sobie modę w przystępnej cenie – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

I faktycznie, Pepco będzie już 4 sklepem z zabawkami w galerii oraz 12 sklepem z ubraniami i akcesoriami dla dzieci. W centrum handlowym działają już m.in. Smyk, Coccodrillo, Junior i Ananas.  Oferta dziecięca dostępna jest także w sklepach Cubus, H&M, Zara, C&A, Reserved i Carry. W segmencie wyposażenia wnętrz sieć będzie natomiast 8 sklepem z tego typu asortymentem. Oprócz niej w galerii swojej sklepy mają m.in. Home&You, Jysk, Duka, Tescoma, Rosenthal i Ernst Rust.

Więcej gier i smaków

W ostatnich tygodniach galeria poszerzyła także ofertę elektroniki i multimediów. Swój lokal w centrum handlowym otworzyła marka X-Zone, w ofercie której można znaleźć gry komputerowe i na popularne konsole. Najemca zajął 58 m kw. To już 6 sklep z elektroniką galerii. Działają już tutaj także RTV Euro AGD, Sony Center, iDream, X-Kom i Komputronik. 

Zmiany zaszły także w ofercie restauracyjnej. Z początkiem września w centrum handlowym zaczęła działalność sieć restauracji z daniami na wagę Bon Apetito. Nowy najemca zajął powierzchnię 164 m kw. To już 18 lokal gastronomiczny!

- Bon Apetito dopełniło naszą ofertę, poszerzając znacznie dostępne u nas menu. Dzięki temu otwarciu nasi klienci zyskali w menu zarówno dania kuchni polskiej, ale także dania kuchni włoskiej, greckiej czy azjatyckiej. Z punktu widzenia rozwoju naszego projektu centrum niedzielnej rozrywki było to jedno z kluczowych otwarć w ostatnich tygodniach – mówi Borecka-Suda.

Najemcy inwestują w metraż i remont

Ale nie tylko nowe otwarcia powodują przetasowanie w ofercie galerii. Także ostatnie relokacje najemców i związane z tym powiększenia salonów. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy modernizację lub remont i powiększenie lokalu przeprowadzono u 6 najemców. Co się zmieniło?

W połowie sierpnia butik Selin z odzieżą damską przeniósł się w ramach poziomu 2 do nowego, większego sklepu, zamieniając 64 m kw. na 87 m kw. Po trwającym ostatnie tygodnie remoncie otworzyła się także piekarnia Connsoni.

Spore zmiany zaszły i zachodzą wciąż w lokalach LPP. Marka Sinsay do tej pory działająca na 354 m kw. przeprowadziła się do lokalu o powierzchni aż 640 m kw. Jednocześnie wciąż trwają prace nad większymi sklepami Cropp i House. Ten pierwszy powiększony zostanie z 460 m kw. na 621 m kw., drugi z 470 m kw. do 595 m kw.  Łącznie  Grupa LPP wynajęła w galerii aż 570 m kw. dodatkowej powierzchni.


- Ostatnimi otwarciami i relokacjami domykamy ofertę Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe jest obecnie w blisko w 100 proc. wynajęte, a na ostatnie wolne powierzchnie właśnie podpisaliśmy umowę.  W 100 proc. jest natomiast wynajęty już parter. Tym samym dołączamy do wąskiego grona galerii handlowych w województwie śląskim, które mogą pochwalić się kompletną ofertąmówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.