Najemcy
działający od lat w Galerii Jurajskiej poszerzają swoją działalności i
powiększają sklepy, a także modernizują się. Jednocześnie kolejne marki
inwestują tutaj w lokale.
3
nowe otwarcia
Galeria
Jurajska rozwija swoją ofertę, a także kluczowe jej segmenty. Tylko w ciągu
ostatniego miesiąca w centrum handlowym miały miejsca aż 3 nowe otwarcia. Na
inwestycje w największej galerii w Częstochowie zdecydowała się sieć
samoobsługowych sklepów dyskontowych Pepco, sieć restauracji z daniami na wagę
Bon Apetito oraz X-Zone.
Znana
sieć poszerza ofertę galerii
Pepco
wziął lokal o powierzchni aż 488 m kw. Dopełniając tym samym szeroką ofertę
modową, wyposażania wnętrz, ubrań dla dzieci oraz zabawek, która dostępna jest w
centrum handlowym. Sieć dołączyła także do wąskiego grona najemców, którzy
zajmują jedne z większych lokali w galerii.
-
Pepco zasila aż 4 segmenty naszej oferty.
Z jednej strony zyskują najmłodsi klienci, bo pojawia się kolejny sklep z
zabawkami i ubraniami dla nich, z drugiej strony zyskują także osoby, które
poszukują oferty wyposażenia wnętrz. Na otwarciu korzystają także osoby ceniące
sobie modę w przystępnej cenie –
mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii
Jurajskiej.
I
faktycznie, Pepco będzie już 4 sklepem z zabawkami w galerii oraz 12 sklepem z
ubraniami i akcesoriami dla dzieci. W centrum handlowym działają już m.in. Smyk,
Coccodrillo, Junior i Ananas. Oferta
dziecięca dostępna jest także w sklepach Cubus, H&M, Zara, C&A, Reserved
i Carry. W segmencie wyposażenia wnętrz sieć będzie natomiast 8 sklepem z tego
typu asortymentem. Oprócz niej w galerii swojej sklepy mają m.in. Home&You,
Jysk, Duka, Tescoma, Rosenthal i Ernst Rust.
Więcej
gier i smaków
W
ostatnich tygodniach galeria poszerzyła także ofertę elektroniki i multimediów.
Swój lokal w centrum handlowym otworzyła marka X-Zone, w ofercie której można
znaleźć gry komputerowe i na popularne konsole. Najemca zajął 58 m kw. To już 6
sklep z elektroniką galerii. Działają już tutaj także RTV Euro AGD, Sony Center,
iDream, X-Kom i Komputronik.
Zmiany
zaszły także w ofercie restauracyjnej. Z początkiem września w centrum handlowym
zaczęła działalność sieć restauracji z daniami na wagę Bon Apetito. Nowy najemca
zajął powierzchnię 164 m kw. To już 18 lokal
gastronomiczny!
-
Bon Apetito dopełniło naszą ofertę,
poszerzając znacznie dostępne u nas menu. Dzięki temu otwarciu nasi klienci
zyskali w menu zarówno dania kuchni polskiej, ale także dania kuchni włoskiej,
greckiej czy azjatyckiej. Z punktu widzenia rozwoju naszego projektu centrum
niedzielnej rozrywki było to jedno z kluczowych otwarć w ostatnich
tygodniach – mówi Borecka-Suda.
Najemcy
inwestują w metraż i remont
Ale
nie tylko nowe otwarcia powodują przetasowanie w ofercie galerii. Także ostatnie
relokacje najemców i związane z tym powiększenia salonów. Tylko w ciągu
ostatnich trzech miesięcy modernizację lub remont i powiększenie lokalu
przeprowadzono u 6 najemców. Co się zmieniło?
W
połowie sierpnia butik Selin z odzieżą damską przeniósł się w ramach poziomu 2
do nowego, większego sklepu, zamieniając 64 m kw. na 87 m kw. Po trwającym
ostatnie tygodnie remoncie otworzyła się także piekarnia
Connsoni.
Spore
zmiany zaszły i zachodzą wciąż w lokalach LPP. Marka Sinsay do tej pory
działająca na 354 m kw. przeprowadziła się do lokalu o powierzchni aż 640 m kw.
Jednocześnie wciąż trwają prace nad większymi sklepami Cropp i House. Ten
pierwszy powiększony zostanie z 460 m kw. na 621 m kw., drugi z 470 m kw. do 595
m kw. Łącznie Grupa LPP wynajęła w galerii aż 570 m kw.
dodatkowej powierzchni.
-
Ostatnimi otwarciami i relokacjami
domykamy ofertę Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe jest obecnie w blisko w 100
proc. wynajęte, a na ostatnie wolne powierzchnie właśnie podpisaliśmy umowę.
W 100 proc. jest natomiast wynajęty już
parter. Tym samym dołączamy do wąskiego grona galerii handlowych w województwie
śląskim, które mogą pochwalić się kompletną ofertą – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii
Jurajskiej.