Nawet z końcem roku Galeria Jurajska nie wyhamowuje. Tylko w
grudniu w centrum handlowym przybyło 5 nowych najemców. Kolejne zamiany w
portfolio szykują się na początku 2017 roku - zapowiada dyrekcja centrum
handlowego.
Grudzień w Galerii Jurajskiej jest bardzo pracowity. Na
początku miesiąca do grona najemców dołączył długo wyczekiwany klub fitness
Calypso. Mające ponad 966 m kw. studio fitness jest jednym z największych tego
typu miejsc w Częstochowie. Znaleźć w nim można m.in. sale do zajęć, fitness,
siłownię, strefę wolnych ciężarów, a także salę do Power Bike i specjalną strefę
dla dzieci.
Początek grudnia w Jurajskiej zaowocował także pojawieniem
się nowego, kluczowego najemcy odzieżowego. Mający dwa piętra i 1577,25 m kw.
salon ulokowała tutaj marka CARRY. W ofercie nowego salonu znaleźć można ubrania
i dodatki z kolekcji męskiej, damskiej i dziecięcej. To jeden z największych
salonów marki w województwie śląskim.
- CARRY idealnie dopełnia naszą
propozycję marek sieciowych oferujących ubrania i dodatki. To również kolejna,
dobrze znana polska marka, która w tym roku zdecydowała się na ulokowanie
swojego salonu w Galerii Jurajskiej. Dziś na ofertę odzieżową centrum
handlowego składa się aż 81 salonów - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii
Jurajskiej.
W grudniu Jurajska zyskała także dwóch najemców z branży
kosmetycznej. Swój salon w galerii otworzyła polska marka PAESE. W ofercie PAESE
można znaleźć kosmetyki do makijażu m.in. pudry, podkłady, cienie do powiek,
szminki, a także lakiery do paznokci oraz zmywacze. W 2010 roku marka została
doceniona przez Magazyn Twój Styl, który przyznał jej tytuł "Doskonałości Roku
2010". Salon ma powierzchnię 27,54 m kw.
Drugim najemcą, który wzbogaca
ofertę "zdrowia i urody" Galerii Jurajskiej jest Way To Beauty. To
multibrandowy salon, w którym można znaleźć całą gamę produktów do pielęgnacji
oraz stylizacji i koloryzacji włosów. Dopełnieniem oferty są produkty do
pielęgnacji ciała m.in. balsamy, peelingi, mleczka, a także produkty do
pielęgnacji paznokci. Way To Beauty oferuje również kosmetyki służące do
make-up'u. W asortymencie Way To Beauty znaleźć można produkty takich marek jak
m.in. L'Oreal, Matrix, Joico, Schwarzkopf, Kerastase, Indola, Saryna Key,
Goldwell, L'ANZA, Babybliss Pro czy MakeUp Revolution. Salon ma powierzchnię
50,38 m kw.
- W mijającym roku dość mocny akcent położyliśmy na rozwój
oferty zdrowia i urody w Galerii Jurajskiej. Z końcem lata powiększono w centrum
salon Rossmann. Jesienią z kolei pojawił się salon CIACH CIACH, czyli
profesjonalny fryzjer dla dzieci. Grudzień natomiast obfitował w nowe otwarcia
najemców z tego segmentu - mówi Roman Bugajczyk.
Serię grudniowych
otwarć w Jurajskiej zamyka salon Virgin Mobile/Telakces.com. Sieć jest czwartym
operatorem po Orange, Plus i T-Mobile, który zdecydował się na swój własny punkt
w częstochowskiej galerii. W ofercie salonu znaleźć można usługi Virgin Mobile,
akcesoria do telefonów GSM, punkt prowadzi także sprzedaż telefonów komórkowych
i smartfonów. Na miejscu działa również serwis pogwarancyjny. Salon ma
powierzchnię 48,73 m kw.
Grudniowe otwarcia zamykają listę zaplanowanych
na jesień/zimę 2016. W sumie w 2016 roku w Galerii Jurajskiej przybyło aż 14
nowych najemców. - Pod względem nowych otwarć ten rok był rekordowy. Udało nam
się wzbogacić zarówno ofertę odzieżową, zdrowia i urody, jak również ofertę
usługową. Te zmiany przełożyły się bezpośrednio na frekwencje i obroty. Pierwsze
liczby pokazują, że pod tym względem może to być najlepszy rok w 7- letniej
historii Galerii Jurajskiej - zapowiada dyrektor Galerii Jurajskiej.