Częstochowa zyskała właśnie jeden z największych klubów fitness w mieście. Z początkiem grudnia w Galerii Jurajskiej otwarto Calypso Fitness. W klubie na powierzchni blisko tysiąca metrów kwadratowych znajdują się sale do zajęć, fitness, siłownia, strefa funkcjonalna oraz strefa wolnych ciężarów. Nie zabrakło także klatki do zyskującego na popularności cross trainingu, sauny, a także sali do Power Bike, czyli zajęć stacjonarnych na rowerach. To obecnie jeden z najlepiej wyposażonych klubów w mieście - podkreśla Galeria Jurajska.
W ofercie nowego klubu znaleźć można zarówno bogatą propozycję zajęć grupowych, jak również zajęcia mentalne i prozdrowotne m.in. jogę, pilates i zajęcia poświęcone zdrowiu kręgosłupa. Gratką dla fanów aktywności są zajęcia prowadzone na trampolinach - to nowość w tym klubie. Twórcy miejsca pomyśleli także o najmłodszych. W klubie działa specjalna strefa bezpłatnej opieki dla dzieci - Kids Play. Z pojawieniem się klubu Galeria Jurajska wiąże ogromne nadzieje.
- Coraz więcej mieszkańców Częstochowy jest aktywnych fizycznie. Rośnie świadomość zdrowego stylu życia w społeczeństwie, a co za tym idzie potrzeba, sięgnięcia po wsparcie profesjonalistów. To właśnie z myślą o takich osobach wspólnie z Calypso stworzyliśmy miejsce, które zaspokaja niemal każdą potrzebę osoby, która chce być w formie, zrzucić zbędne kilogramy lub zwyczajnie się zrelaksować - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Nowo otwarte Calypso jest dziś jedynym tego typu miejscem w Częstochowie mającym tak wiele udogodnień - podkreślają twórcy. Klub dysponuje należącym do Jurajskiej gigantycznym parkingiem, a w jego sąsiedztwie znajdują się kawiarnie i restauracje. Również dojazd środkami komunikacji, z racji położenia klubu, jest bardzo prosty. Klubowicze mają także pod ręką pełną ofertę sklepów sportowych działających w galerii.
O klub fitness Galeria Jurajska zabiegała już od pewnego czasu. Centrum handlowe obecnie mocno stawia na rozwój swojej oferty rozrywkowej i sportowej, a także na rozwój nowych funkcji, jaką spełnia przestrzeń handlowa.
Nowo otwarte Calypso jest dziś jedynym tego typu miejscem w Częstochowie mającym tak wiele udogodnień - podkreślają twórcy. Klub dysponuje należącym do Jurajskiej gigantycznym parkingiem, a w jego sąsiedztwie znajdują się kawiarnie i restauracje. Również dojazd środkami komunikacji, z racji położenia klubu, jest bardzo prosty. Klubowicze mają także pod ręką pełną ofertę sklepów sportowych działających w galerii.
O klub fitness Galeria Jurajska zabiegała już od pewnego czasu. Centrum handlowe obecnie mocno stawia na rozwój swojej oferty rozrywkowej i sportowej, a także na rozwój nowych funkcji, jaką spełnia przestrzeń handlowa.
- Dziś klienci oczekują od galerii handlowej nie tylko udanych zakupów, szerokiej oferty sklepów, ale także dobrze przygotowanej strefy rozrywkowej i relaksu. W Jurajskiej od lat mamy już kino, na początku roku oddaliśmy do użytku zmodernizowaną i rozbudowaną strefę restauracyjną i relaksu, we wrześniu z kolei uruchomiliśmy strefę dydaktyczno-wypoczynkową z morskim akwarium. Pojawienie się takiego miejsca jak Calypso jest więc naturalnym, kolejny etapem rozwoju Galerii Jurajskiej - podkreśla Bugajczyk.
Jednocześnie zaznacza dyrekcja Galerii, to nie jest ostatnia zmiana w tym kierunku.
Jednocześnie zaznacza dyrekcja Galerii, to nie jest ostatnia zmiana w tym kierunku.
- Na 2017 rok mamy zaplanowane kolejne inwestycje związane zarówno z nowymi najemcami, jak również z samą galerią i funkcjami jakie ma pełnić w mieście - mówi.
Calypso Fitness to jedno z największych i najciekawszych otwarć w Galerii Jurajskiej w 2016 r. Tylko w tym roku do grona najemców dołączyły m.in. Gee One, salon fryzjerski dla dzieci Ciach Ciach, Ptak Moda czy Fotojoker. Część najemców zdecydowała się także na powiększenie swoich lokali m.in. CCC i Rossmann.
Calypso Fitness to jedno z największych i najciekawszych otwarć w Galerii Jurajskiej w 2016 r. Tylko w tym roku do grona najemców dołączyły m.in. Gee One, salon fryzjerski dla dzieci Ciach Ciach, Ptak Moda czy Fotojoker. Część najemców zdecydowała się także na powiększenie swoich lokali m.in. CCC i Rossmann.