piątek, 24 listopada 2017

Koncert uczennic Gimnazjum w Opatowie


Zespół Alternatywy 21 i Fundacji Oczami Brata zaprasza na koncert dwóch uczennic Gimnazjum w Opatowie - Marty Desperak i Julii Cebuli, który odbędzie się 7 grudnia, o godzinie 17:00, w Klubokawiarni Alternatywa 21.

 - Nazywam się Marta Desperak i mam 14 lat. Pochodzę z Opatowa i uczęszczam do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Opatowie z oddziałem Gimnazjalnym. Najczęściej śpiewam muzykę pop, która jest też moim ulubionym gatunkiem muzycznym, jednakże lubię też jazz. Występuje często na różnych lub festiwalach, które przeważnie mają charakter charytatywny lub rozrywkowe. Występowałam też na wielu międzynarodowych i ogólnopolskich festiwalach. Jednym z moich największych sukcesów jest udział w finale Ogólnopolskiego festiwalu piosenki Henryka Hampla, udział w półfinale międzynarodowego konkursu w Kluczborku oraz nagroda Grand Prix w konkursie powiatowym „Śpiewać każdy może''.

 - Mam na imię Julia, jestem z Iwanowic Dużych, lubię muzykę pop i ją też śpiewam najczęściej. Wielokrotnie występowałam na festynach organizowanych naszej miejscowości. Brałam udział m.in w konkursach piosenki religijnej, w których zajmowałam I miejsca.

Zapraszamy: 

7 grudnia 2017
Klubokawiarnia Alternatywa 21, ul. Mielczarskiego 20, Częstochowa