piątek, 19 grudnia 2014

Święta po rozwodzie

Moja córka w tym roku rozwiodła się z mężem. Mają dwoje dzieci w wieku 8 i 11 lat. Rozwód co prawda przebiegł spokojnie, ale mimo to niepokoję się o wnuki. Córka pyta mnie, jak zorganizować wigilię i święta, aby dzieci zbyt boleśnie nie odczuły braku ojca. Zastanawiam się, czy nie powinna wyjechać z nimi w tym czasie np. w góry? A może ja powinnam zabrać wnuki do siebie na święta i tłumaczyć im, że mama i tata kochają je, tylko na razie muszą żyć osobno? Zawsze kolacja wigilijna odbywała się u mnie, także z udziałem syna i jego rodziny. Jednak w tym roku naprawdę nie wiem, jak powinnam postąpić i co doradzić córce - Katarzyna

Na pytania Czytelników odpowiada Sławomir Wolniak, lekarz specjalista psychiatra, ordynator Kliniki Wolmed w Dubiu k. Bełchatowa: http://czest.info/zdrowie