wtorek, 17 maja 2016

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Patyk - Hanna Samson

Co się stanie, gdy zabijesz?

„Zaatakował od tyłu. Jedną rękę położył mi na ustach, drugą złapał w pasie i przyciągnął do siebie. Dyszał mi w ucho. Trwałam nieruchomo w potrzasku, ale prawa dłoń była wolna. Krótki zamach i zadałam cios. Chyba trafiłam go w brzuch. Jęknął, rozluźnił uścisk, wyszarpnęłam nożyczki, uwolniłam się, chciałam zadać drugi cios, ale upadł, zrobiłam krok w kierunku bramy i światło rozbłysło, kluczyki, pilot, metaliczny łoskot, nie czekałam, aż brama otworzy się do końca, prześlizgnęłam się pod nią, wcisnęłam drugi guzik, brama na końcu podjazdu zaczęła się otwierać”.

********
Barbara prowadzi spokojne, uporządkowane życie. 
Pewnego dnia zostaje brutalnie zaatakowana pod swoim domem. 
Śmiertelnie rani napastnika i ucieka z miejsca zdarzenia. 
W każdej chwili może zostać aresztowana – i ta myśl niespodziewanie mobilizuje ją do działania.