wtorek, 15 kwietnia 2014

Tak wyglądają piękności z Częstochowy. To one podbiją światowe wybiegi?

Aż 8  przyszłych modelek znaleźli  w Częstochowie organizatorzy konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR. Dziewczyny powalczą teraz o nagrodę główną – kontrakt z agencją modelek.

Są piękne, mają długie nogi, a co najważniejsze ogromny potencjał. Aż 39 dziewczyn zgłosiło się na castingi do konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR 2014, które odbył Galerii Jurajskiej w Częstochowie.  Przyszłe kandydatki na modelki oceniały Marcelina Zawadzka – Miss Polonia 2011 i prowadząca program „Projektanci na start” na FOX Life, Viola Piekut – projektantka mody oraz Marysia Stępień, laureatka ubiegłorocznego konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR.

Przed każdą z dziewczyn postawiono zadanie. Musiały one zaprezentować się na wybiegu m.in. w kostiumach kąpielowych, sukniach z najnowszej kolekcji Violi Piekut i ubraniach marek, których sklepy znajdują się częstochowskim centrum handlowym oraz w butach na wysokich obcasach.

Jury zachwyciło 8 dziewczyn.  To właśnie one wezmą udział w ogólnopolskim półfinale konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR 2014. Pierwsze miejsce zajęła Patrycja Nowak, drugie Aleksandra Kielan, a trzecie Klaudia Radek. Natomiast pozostałe pięć: Karolina Karczmarczyk, Katarzyna Malina, Marta Caban, Kamila Predko i Aleksandra Głowacka otrzymały tzw. dzikie karty.

– Udział w tym konkursie otwiera dziewczynom drogę do profesjonalnego modelingu, a często także do kariery w mediach. W konkursie brała udział m.in. Kasia Smutniak, a modelki z THE LOOK OF THE YEAR chodziły u Calvina Kleina i Macieja Zienia – mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

THE LOOK OF THE YEAR to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs dla modelek. Jego pierwsza edycja odbyła się w 1983r. Gala finałowa Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR, na której poznamy polską reprezentantkę na światowy finał konkursu odbędzie się w sierpniu 2014r. i będzie transmitowana na żywo na antenie TVP2.