Coraz
więcej najemców Galerii Jurajskiej decyduje się na powiększenie, a tym samym
także remont i odnowienie swoich lokali. Najemcy poszerzają także tu swoją
działalność, inwestując w dodatkowe metry.
Powód? Rośnie liczba osób odwiedzających galerię, ale także obroty
najemców.
Tylko w ciągu
ostatnich 2 lat aż kilkunastu najemców zdecydowało się na rozbudowę swoich
sklepów w Galerii Jurajskiej, a tym samym na wynajem dodatkowej powierzchni pod
swoją działalność. Na taki krok zdecydował się m.in. Gino Rossi, a także
Reserved, który ma w Galerii Jurajskiej największy w Polsce, mający aż 1577 m
kw. salon firmowy
Także początek 2017 roku przyniósł rekordową
liczbę zmian. Swoje salony zdecydowały
się powiększyć marki: Giacomo Conti, Intimissimi, Deichmann, Big Star i Ochnik.
Najwięcej w nową powierzchnię zainwestowały marki Giacomo Conti oraz Deichmann.
Ta pierwsza powiększyła swój salon aż o 120 m kw., przenosząc się z mającego 90
m kw. lokalu, do sklepu o powierzchni
218 m kw. Deichmann z kolei poszerzył
swój istniejący już lokal o dodatkowe 70 m kw.
- Galeria zyskuje na
ostatnich modernizacjach. Sklepy, które powstają oparte są często na nowych
konceptach handlowych, ciekawych dla konsumenta i podnoszących komfort zakupów.
Z kolei inwestycja najemców w dodatkową
powierzchnię sprawia, że poprawia się asortyment, sklepy są lepiej
zatowarowane, ciekawsze dla klienta. Większe inwestycje najemców skłaniają także
samą galerię do inwestycji. Jurajska od kilku lat systematycznie pięknieje –
mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
„Moda” na
powiększanie lokali w Galerii Jurajskiej przybrała na sile pod koniec 2016 roku.
Powód? Po pierwsze, centrum handlowe rok do roku notuje stale rosnącą liczbę
klientów. Tylko w 2016 roku galerię odwiedziło aż 6,5 miliona osób, o ponad 300
tys. więcej niż w 2015 roku. 2016 rok był pod tym względem najlepszy w historii
obiektu. Po drugie, rosną także obroty
centrum handlowego. W 2016 roku galeria notowała nawet dwucyfrowe wzrosty.
Jurajska stała się także w swoim mieście galerią nr 1, wybieraną najczęściej
przez mieszkańców Częstochowy i okolicznych miast.
Na większą otwartość
najemców wpłynęły także modernizacje jakie od kilku lat realizuje galeria. Tylko
w 2016 roku centrum przeprowadziło aż 12
tego typu prac. Jurajska zainwestowała m.in. w remodeling strefy food
court, nowe toalety i pokoje rodzinne, tereny zielone, parking autokarowy, a
także w strefę dydaktyczno-wypoczynkową z morskim akwarium, jedyny tego typu w
mieście. Odświeżono także elewację galerii.
Kolejne inwestycje będą realizowane w 2017 roku – zapowiada centrum
handlowe.
- Galeria się
zmienia, a najemcy to dostrzegają i doceniają potencjał jaki ma obiekt w
regionie. Zmiany, jakie wprowadzamy nieustannie procentują nowym klientem,
wpływają także pozytywnie na obroty poszczególnych sklepów. To tworzy dobrą
atmosferę do inwestycji i rozwoju działalności handlowej w Galerii Jurajskiej.
Efektem tego są nie tylko relokacje sklepów na większe powierzchnie i rozbudowy,
ale także remonty, których podejmuje się coraz więcej sklepów – mówi Roman
Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Ale większa
powierzchnia dotychczasowych najemców to nie jedyne zmiany, jakie w najbliższym
czasie zajdą w ofercie Galerii Jurajskiej. Wiosną do centrum handlowego
wprowadzi się nowy operator spożywczy. Poszerzeniu ulegnie także oferta
wyposażenia wnętrz, jaka dostępna jest w centrum. Rozrośnie się także oferta
restauracyjna, a food court zyska nowego najemcę.
- Jurajska stała się
atrakcyjna zarówno dla dotychczasowych najemców, z którymi rozwija współpracę,
jak również dla wielu marek, które chcą podjąć ją w przyszłości. Firmy
dostrzegły atuty obiektu, ale także możliwości jakie daje lokalny rynek, na którym działamy. Dzięki temu galeria jest
już niemal w pełni wynajęta – mówi Roman Bugajczyk.