środa, 16 listopada 2016

Październikowy skok footfall w Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska zanotowała kolejną rekordową frekwencję w 2016 roku.

W październiku to największe centrum handlowe w Częstochowie odwiedziło aż o 9 proc. więcej klientów, niż w tym samym okresie w 2016 roku. Jak dotąd to jeden z najlepszych wyników w tym roku. Mocną tendencję zwyżkową galeria notuje już od stycznia.

- Galeria Jurajska jest obecnie na mocnym plusie, zarówno w porównaniu do roku 2015, jak również do poprzednich lat. Widzimy konsekwentny wzrost zainteresowania naszym centrum handlowym, zarówno wśród dotychczasowych klientów, jak również wśród osób, które odwiedzają nas po raz pierwszy. Takie zainteresowanie przekłada się zarówno na coraz mocniejszą pozycję galerii w regionie, jak również na obroty. Te ostatnie natomiast od kilku miesięcy rosną dwucyfrowo - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Zdaniem przedstawicieli galerii na dobrą passę centrum handlowego ma wpływ kilka czynników. Po pierwsze procentują inwestycje poczynione w ostatnich miesiącach. Tylko od początku 2016 roku Galeria Jurajska zmodernizowała food court, toalety, wymieniła oświetlenie na parkingach oraz wydzieliła nowe miejsca parkingowe. Wprowadzono także usługi consierge w Infopunkcie oraz zainwestowano w aromamarketing. Jurajska odświeżyła także swoją elewację i uruchomiła nową atrakcję - strefę dydaktyczno-wypoczynkową z największym w Częstochowie akwarium morskim.

Po drugie w centrum wciąż przybywają nowi najemcy, przede wszystkim z branży modowej. Tylko od stycznia swoje sklepy otworzyły tu m.in. Taranko, Ptak Moda i Italian Fashion. W centrum przybyło także najemców z innych branż m.in. dziecięcej i usług. Na grudzień planuje się natomiast otwarcie studia fitness. Tym samym oferta Jurajskiej staje się coraz bardziej atrakcyjna, także dla klienta, który jeszcze do niedawna wolał robić zakupy w Katowicach lub Łodzi.

Po trzecie centrum handlowe konsekwentnie realizuje swoje działania marketingowe, które umacniają pozycję i wspierają zmiany jakie zachodzą w galerii. Obejmują one m.in. spójną kampanię reklamową, działania PR, social media oraz regularnie odbywające się w obiekcie eventy, loterie i konkursy.
Tylko od początku 2016 roku centrum handlowe zorganizowało blisko 20 akcji, w tym m.in. 7. urodziny z udziałem Margaret, Piknik Naukowy, kulinarną przygodę z Mateuszem Gesslerem, a także Giełdę Zajęć Pozalekcyjnych, za którą w tym roku centrum zgarnęło wyróżnienie Polskiej Rady Centrów Handlowych. Jurajska zainwestowała także w nową responsywną stronę internetową, która ułatwia komunikację z klientami oraz daje najemcom platformę do promocji.

- Nasi klienci doceniają wielowymiarowe zmiany, jakie zaszły w Galerii Jurajskiej. Widzą, jak bardzo poprawił się u nas komfort robienia zakupów oraz jak bardzo w ostatnich latach nasza oferta zmieniła się na lepsze. To wpłynęło zarówno na napływ nowych klientów, ale także lojalność dotychczasowych - podkreśla Bugajczyk.