poniedziałek, 28 listopada 2016

"Chciałam tylko żebyś mnie kochał"

Szkolne koło Teatralne LOŻA KLAKIERÓW, do którego należą uczniowe i absolwenci Gimnazjum nr 18 przy ul. Orkana, pod opieką P. Grażyny Mulicy, przygotowało niezwykły spektakl profilaktyczny zatytułowany: "Chciałam tylko, żebyś mnie kochał".
Młodzież w niezwykle poruszjący spsób przedstawiła problem stosowania używek w swoim środowisku.
Ze łzami w oczach oglądaliśmy zmagania i walkę młodej bohaterki o spełnianie swoich marzeń, które jednak nie szły w parze z oczekiwaniami dorosłych.
Do czego może doprowadzić brak zrozumienia i zainteresowania rodziców?
Do czego może dojść gdy przed młodym człowiekiem stają problemy, których my nie staramy się dostrzec lub je bagatelizujemy?
Jaki skutek ma brak konktaktu młodych ludzi z dorosłymi?
Co dzieje się, gdy w porę nie zwrócą się oni do nas po pomoc, nie chcą jej lub my nie zauważymy, że oni tej pomocy od nas potrzebują?
Na te pytania młodzi aktorzy odpowiadają nam silnym przekazem.
Fantastyczny początek w nowej szkole, dobre oceny, wyróżnianie się z tłumu, a jednak wielka smotność, szczególnie tych ambitnych, którym gdy coś pójdzie nie tak, ciężko jest się podnieść.
Spektakl jest przestrogą i zmusza nas do myślenia.
Dobra refleksja zarówno dla młodych ludzi, jak i dorosłych.
"Chciałam tylko, żebyś mnie kochał" - zdobył I miejsce w Powiatowym Konkursie Teatrzyków Szkolnych i Piosenki Czerwonokrzyskiej.
Sedecznie gratulujemy.