Co roku znane firmy, fundacje oraz organizacje wydają najbardziej pożądane kalendarze świata. Teraz do tego grona dołącza także Galeria Jurajska. Centrum handlowe wydało właśnie pierwszy w swojej historii limitowany kalendarz.
Limitowane kalendarze wydawane przez znane marki to prawdziwe unikaty i dzieła sztuki. Wśród kolekcjonerów od lat uchodzą one za najbardziej pożądane, ale także za najcenniejsze. Powód? Drukowane są w ograniczonej liczbie egzemplarzy, na drogim papierze, a praca nad nimi trwa nawet rok.
O wydanie takiego kalendarza na 2017 rok pokusiła się właśnie Galeria Jurajska. Na nadchodzący rok centrum handlowe przygotowało limitowany i ekskluzywny kalendarz, którego… nie będzie można nigdzie kupić. Kalendarz będzie można wyłącznie otrzymać, ale i tu są warunki.
Wydawnictwo trafi do rąk tylko tych osób, które pomiędzy 18 listopada a 3 grudnia zrobią zakupy w Galerii Jurajskiej za minimum 200 zł i wymienią paragony na kalendarz. W sumie do rozdania centrum handlowe ma 9 tys. egzemplarzy. Kalendarze wydawane będą od 26 listopada do 3 grudnia.
Dodatkowy tysiąc egzemplarzy trafi natomiast w formie prezentu i podziękowania w ręce partnerów biznesowych Galerii Jurajskiej m.in. najemców, mediów oraz firm, które na co dzień współpracują z centrum handlowym.
- To pierwsze tego typu wydawnictwo naszej galerii. Nad kalendarzem pracowaliśmy ostatnie 3 miesiące, dobierając do niego zdjęcia, które najlepiej oddają klimat panujący dziś w Galerii Jurajskiej. W efekcie na 12 kartach znajdziemy niezwykłe fotografie, a także niespodziankę - mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajską.
Tą niespodzianką jest 48 kuponów rabatowych znajdujących się na kartach kalendarza. Mając kalendarz, co miesiąc będzie można korzystać z przewidzianych w danym okresie rabatów. - W akcję rabatową włączyły się zarówno restauracje, sklepy z ubraniami i butami, jak również punkty usługowe. W kalendarzu znajdziemy rabaty sięgające nawet -50% - mówi Violetta Dziubin.