Grupa Multimedia Polska oferuje swoim klientom zakup energii elektrycznej nawet o 15 proc.
taniej niż płacą obecnie. Sprzedawca gwarantuje także ciągłość dostaw i
niezmienność cen do końca 2016 r. W ramach pilotażu oferta dostępna jest w
Toruniu, Łodzi i Częstochowie.
Spółka Multimedia Polska,
dostawca telewizji cyfrowej, szybkiego Internetu stacjonarnego i mobilnego,
telefonii stacjonarnej oraz mobilnej, a także monitoringu i ubezpieczenia domu,
rozpoczęła sprzedaż energii elektrycznej w trzech miastach: Toruniu, Łodzi i
Częstochowie. Pierwszą umowę podpisano w Toruniu, zaraz po starcie programu
pilotażowego.
Oferta Multimediów zakłada
niższe i stałe ceny, gwarancję ciągłości dostaw oraz minimum formalności. To oznacza, że klient za energię elektryczną zapłaci
nawet o 15 proc. mniej, niż u
dotychczasowego sprzedawcy i nie musi się obawiać wzrostu cen rynkowych – bo operator gwarantuje utrzymanie niskiej stawki, nawet do
końca 2016 r.
Co więcej, proces zmiany sprzedawcy odbędzie się bez przerw w
dopływie prądu, a pracownicy Multimediów wypełnią
za klienta wszelkie formalności związane ze zmianą dotychczasowego sprzedawcy energii.
- Już pierwsze dni od uruchomienia oferty pokazały, że
nasza nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem. A oferowane przez nasze
służby sprzedażowe pakiety usług są zróżnicowane i stwarzają atrakcyjne możliwości wyboru
– podkreśla Jakub Jacewicz, Dyrektor Departamentu Usług Energetycznych
Multimedia Polska. Energia elektryczna
jest trzecią usługą po telefonii komórkowej w systemie wirtualnym oraz
monitoringu domu wprowadzoną do oferty Multimediów w tym roku.
Wszelkie informacje dotyczące
energii elektrycznej oferowanej przez Multimedia Polska można uzyskać w Biurach
Obsługi Klienta w Łodzi, Częstochowie i Toruniu, u Przedstawicieli Handlowych
oraz na stronie www.multimedia-energia.pl.