Aż
8 przyszłych modelek znaleźli w Częstochowie organizatorzy konkursu
Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR. Dziewczyny powalczą teraz o nagrodę główną –
kontrakt z agencją modelek.
Są
piękne, mają długie nogi, a co najważniejsze ogromny potencjał. Aż 39 dziewczyn
zgłosiło się na castingi do konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR 2014,
które odbył Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Przyszłe kandydatki na modelki oceniały Marcelina Zawadzka – Miss
Polonia 2011 i prowadząca program „Projektanci na start” na FOX Life,
Viola Piekut – projektantka mody oraz Marysia Stępień, laureatka
ubiegłorocznego konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR.
Przed
każdą z dziewczyn postawiono zadanie. Musiały one zaprezentować się na wybiegu
m.in. w kostiumach kąpielowych, sukniach z najnowszej kolekcji Violi Piekut i
ubraniach marek, których sklepy znajdują się częstochowskim centrum handlowym
oraz w butach na wysokich obcasach.
Jury
zachwyciło 8 dziewczyn. To właśnie one
wezmą udział w ogólnopolskim półfinale konkursu Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR
2014. Pierwsze miejsce zajęła Patrycja Nowak, drugie Aleksandra Kielan, a
trzecie Klaudia Radek. Natomiast pozostałe pięć: Karolina Karczmarczyk,
Katarzyna Malina, Marta Caban, Kamila Predko i Aleksandra Głowacka otrzymały
tzw. dzikie karty.
– Udział w tym
konkursie otwiera dziewczynom drogę do profesjonalnego modelingu, a często także
do kariery w mediach. W konkursie brała udział m.in. Kasia Smutniak, a modelki z
THE LOOK OF THE YEAR chodziły u Calvina Kleina i Macieja Zienia – mówi Violetta
Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.
THE LOOK OF THE YEAR
to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs dla modelek. Jego pierwsza edycja
odbyła się w 1983r. Gala finałowa Schwarzkopf THE LOOK OF THE YEAR, na której
poznamy polską reprezentantkę na światowy finał konkursu odbędzie się w sierpniu
2014r. i będzie transmitowana na żywo na antenie TVP2.