wtorek, 27 września 2016

Galeria Jurajska świętowała 7. urodziny i pobiła rekord

Największe centrum handlowe w Częstochowie świętowało w weekend swoje 7. urodziny. 
 Gwiazdą wydarzenia była Margaret. 

Było muzycznie i modowo

Blisko 8 godzin trwała wielka urodzinowa feta, jaką w sobotę urządziła Galeria Jurajska. Centrum handlowe w ten sposób świętowało swój 7 rok działalności w Częstochowie. Podczas imprezy można było zobaczyć pokazy mody, a także posłuchać koncertów Any Andrzejewskiej, Jacka Kawalca i gwiazdy wydarzenia - Margaret.

Wydarzenie otworzył poppingowy występ taneczny zainspirowany agentem 007 w wykonaniu młodych tancerzy ze Snake Dance w Częstochowie. Następnie na specjalnym wybiegu modele i modelki zaprezentowali ponad 30 jesienno-zimowych kolekcji męskich, damskich i dziecięcych. Były to największe pokazy mody w tym sezonie w Częstochowie.
Nie zabrakło także atrakcji muzycznych zainspirowanych 007. Specjalny koncert wypełniony najpopularniejszymi piosenkami z filmów o Jamesie Bondzie dała częstochowianka Ana Andrzejewska, uczestniczka programu "The Voice of Poland". Można było usłyszeć m.in. "Skyfall' Adele, "Writting's on the wall" Sama Smitha czy "Goldeneye" Tiny Turner.

Na wielki finał na scenie pojawiła się natomiast Margaret, jedna z najpopularniejszych obecnie piosenkarek, laureatka m.in. MTV Europe Music Awards i Eska Music Awards. Artystka zaśpiewała swoje największe hity w tym m.in. "Cool me down" i "Thank you very much". Jako support przed Margaret wystąpił natomiast Jacek Kawalec. Aktor znany m.in. z serialu "Ranczo" wcielił się w podwójną rolę - prowadzącego urodziny i piosenkarza, dając koncert wypełniony hitami znanymi z programu "Twoja twarz brzmi znajomo".


Pobito rekord 

Urodziny dla Galerii Jurajskiej okazały się być także rekordowe pod względem odwiedzin. W sobotę centrum handlowe odwiedziło blisko 34 tys. osób, co jest rekordem odwiedzin urodzinowych Jurajskiej. - Jak dotąd to nasza największa impreza urodzinowa, zarówno pod względem atrakcji, jak również pod względem zainteresowania mieszkańców regionu. Zainteresowaniem cieszyły się zarówno koncerty, jak również pokazy mody, nie wspominając już o wielkim finale, który przerósł nasze najśmielsze oczekiwania - cieszy się Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.


Strzelali do celu jak James Bond

Ale nie tylko koncerty wypełniały urodziny. Przez cały dzień można było wziąć udział w specjalnych zabawa na spostrzegawczość i wygrać karty podarunkowe o wartości ponad 100 zł. W tym samym czasie w ponad 70 sklepach trwała akcja rabatowa sięgająca nawet -40%. Atrakcje można było znaleźć także przed centrum. Tam ustawiono 4 specjalne stanowiska na których można było spróbować strzelania do celu z łuku, broni krótkiej i długiej, a także rzucania nożami do celu, poznając tym samym wszystkie sprawności Jamesa Bonda.





Źródło; Guarana Public Relations