czwartek, 11 września 2014

Różne przyczyny nerwicy

Od kilku lat jestem na emeryturze, jestem osobą samotną. Choruję na nadciśnienie tętnicze i biorę lek Betaloc. Zauważyłam jednak, że od jakiegoś czasu mam mdłości, kołatanie serca i przyspieszenie pulsu. Jednocześnie odczuwam ogromny lęk. Postanowiłam więc zrobić badania, jednak EKG, badanie tarczycy i żołądka nie wykazały żadnych nieprawidłowości. Lekarz przepisał mi niedawno leki przeciwdepresyjne i uspokajające, ale one jeszcze bardziej mnie pobudzają i wzmacniają lęk. Najgorzej jest, gdy atak dopadnie mnie w nocy. Wpadam w panikę i nie wiem, co robić. Czy lek na nadciśnienie może być przyczyną tych zaburzeń? Co mi dolega? - pyta Krystyna


Na pytania Czytelników odpowiada Sławomir Wolniak, lekarz specjalista psychiatra, ordynator Kliniki Wolmed w Dubiu k. Bełchatowa: http://czest.info/zdrowie