Galeria
Jurajska została jednym z liderów rankingu centrów handlowych, w których możemy
liczyć na najlepsze doświadczenia zakupowe i obsługę. Pokonała przy tym 150
obiektów handlowych z całego kraju - wynika z opublikowanego właśnie zestawienia
Sana Consulting, przygotowanego na zlecenie magazynu Shopping Center Poland,
portalu Retailnet.pl i organizatora Shopping Center Forum.
Klienci
lubią częstochowskie centrum handlowe
Galeria
Jurajska zdobyła aż 94 punkty na 100 możliwych i tym samym znalazła się na
wysokim, drugim miejscu rankingu pod względem obsługi klienta. W rywalizacji o
pozycję pokonała największe i najbardziej znane centra handlowe m.in. Galerię
Krakowską, Stary Browar, Silesia City Center, Złote Tarasy, czy łódzką
Manufakturę. Dla galerii pojawienie się w tego typu zestawieniu jest debiutem.
-
Galeria Jurajska jest coraz częściej wybierana przez mieszkańców regionu jako
miejsce do robienia zakupów i spędzania czasu wolnego. Tylko od stycznia liczba klientów wzrosła tu
aż o 3 proc., to jest o ponad 60 tys. osób. To ogromny sukces, w którym z całą
pewnością udział ma jakość obsługi i atmosfera jaka panuje w galerii - mówi
Katarzyna Korpak, dyrektor zarządzająca Galerii Jurajskiej.
Zdaniem
analityków w Galerii Jurajskiej można m.in. zrobić zakupy szybko i sprawnie, a
pracownicy sklepów są bardzo pomocni. Badacze pod lupę wzięli także parking,
postawę pracowników centrum oraz najemców, system informacji o galerii i stronę
internetową.
Sprawdzono
też innowacyjność obiektów tj. komunikację z klientem, bezprzewodowy internet,
innowacyjne techniki prezentacji produktów oraz sprzedaży, budowanie
doświadczenia konsumenckiego i postawę pracowników sklepów. W każdym z tych
elementów galeria otrzymała bardzo wysokie oceny.
–
Nasze centrum cały czas się zmienia, dostosowuje się do potrzeb mieszkańców,
ewoluuje, rozszerza ofertę wprowadzając marki pożądane tu przez klientów.
Staramy się nie zamykać w utartym formacie, ale być elastyczni – mówi Katarzyna
Korpak.
Zbadano
kilkanaście obszarów
Badanie
przeprowadzono metodą Tajemniczego Klienta od maja do lipca 2014 roku w 150
centrach handlowych w całym kraju. Wybrano je na podstawie największej
powierzchni i największej odwiedzalności.
W
sumie zbadano kilkanaście obszarów składających się na całość doświadczenia
konsumenckiego, m.in.: atmosferę, jakość
produktów, lokalizację, obsługę klienta przez najemców, różnorodność sklepów,
bezpieczeństwo, innowacje, promocje, funkcjonalność obiektu, udogodnienia dla
klientów oraz funkcje umożliwiające szybkie i sprawne zakupy.