czwartek, 4 września 2014

Galeria Jurajska w czołówce rankingu pod względem obsługi klientów

Galeria Jurajska została jednym z liderów rankingu centrów handlowych, w których możemy liczyć na najlepsze doświadczenia zakupowe i obsługę. Pokonała przy tym 150 obiektów handlowych z całego kraju - wynika z opublikowanego właśnie zestawienia Sana Consulting, przygotowanego na zlecenie magazynu Shopping Center Poland, portalu Retailnet.pl i organizatora Shopping Center Forum.

Klienci lubią częstochowskie centrum handlowe

Galeria Jurajska zdobyła aż 94 punkty na 100 możliwych i tym samym znalazła się na wysokim, drugim miejscu rankingu pod względem obsługi klienta. W rywalizacji o pozycję pokonała największe i najbardziej znane centra handlowe m.in. Galerię Krakowską, Stary Browar, Silesia City Center, Złote Tarasy, czy łódzką Manufakturę. Dla galerii pojawienie się w tego typu zestawieniu jest debiutem.

- Galeria Jurajska jest coraz częściej wybierana przez mieszkańców regionu jako miejsce do robienia zakupów i spędzania czasu wolnego.  Tylko od stycznia liczba klientów wzrosła tu aż o 3 proc., to jest o ponad 60 tys. osób. To ogromny sukces, w którym z całą pewnością udział ma jakość obsługi i atmosfera jaka panuje w galerii - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor zarządzająca Galerii Jurajskiej.

Zdaniem analityków w Galerii Jurajskiej można m.in. zrobić zakupy szybko i sprawnie, a pracownicy sklepów są bardzo pomocni. Badacze pod lupę wzięli także parking, postawę pracowników centrum oraz najemców, system informacji o galerii i stronę internetową.

Sprawdzono też innowacyjność obiektów tj. komunikację z klientem, bezprzewodowy internet, innowacyjne techniki prezentacji produktów oraz sprzedaży, budowanie doświadczenia konsumenckiego i postawę pracowników sklepów. W każdym z tych elementów galeria otrzymała bardzo wysokie oceny.

– Nasze centrum cały czas się zmienia, dostosowuje się do potrzeb mieszkańców, ewoluuje, rozszerza ofertę wprowadzając marki pożądane tu przez klientów. Staramy się nie zamykać w utartym formacie, ale być elastyczni – mówi Katarzyna Korpak.

Zbadano kilkanaście obszarów

Badanie przeprowadzono metodą Tajemniczego Klienta od maja do lipca 2014 roku w 150 centrach handlowych w całym kraju. Wybrano je na podstawie największej powierzchni i największej odwiedzalności.

W sumie zbadano kilkanaście obszarów składających się na całość doświadczenia konsumenckiego, m.in.: atmosferę, jakość produktów, lokalizację, obsługę klienta przez najemców, różnorodność sklepów, bezpieczeństwo, innowacje, promocje, funkcjonalność obiektu, udogodnienia dla klientów oraz funkcje umożliwiające szybkie i sprawne zakupy.