Początek 2020 roku przynosi Galerii Jurajskiej serię otwarć. W styczniu oferta centrum handlowego wzmocniła się o mający blisko 1 tys. m kw. nowoczesny salon eobuwie.pl z ofertą blisko 50 tys. butów. Luty wypełniło z kolei otwarcie restauracji Makarun, 18 lokalu gastronomicznego w Galerii Jurajskiej, a także otwarcie placówki mBank, która jest już 26 punktem usługowym w tym obiekcie.
Także marzec zaczął się intensywnie. Z początkiem miesiąca do oferty Jurajskiej dołączyła skandynawska marka bieliźniarska Change Lingerie. Nowy najemca zajął lokal mający 65 m kw. W jego ofercie można znaleźć elegancką bieliznę damską, a także męską, a także bieliznę modelującą, ślubną i artykuły pończosznicze. Ofertę wypełnia także kolekcja plażowa.
Dla Galerii Jurajskiej jest to już 71 salon z ofertą modową, a także 9 sklep wyłącznie z ofertą bielizny. Oprócz Change Lingerie, swoje punkty mają tutaj także tak doskonale znane na rynku marki jak Triumph, Calzedonia, Esotiq, Gatta, Intimissimi, Etam, Marilyn czy Tezenis.
- Oferta modowa jest dla nas kluczowym segmentem, dlatego stale wzmacniamy tenant mix w tym obszarze, sięgając przy tym po ciekawe polskie i zagraniczne marki, dotąd nieobecne na lokalnym rynku. Change Linerie idealnie się wpisuje w ten kierunek naszych działań, tym bardziej, że jest to debiut na lokalnym rynku - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
- Sklepy z bielizną należą do najpopularniejszych w segmencie fashion. Dzięki nowemu otwarciu nie tylko dopełniamy tę ofertę, ale tworzymy najszerszą w tej części województwa śląskiego, zapewniając naszym klientom dostęp do najpopularniejszych obecnie na rynku brandów oferujących elegancką bieliznę - dodaje.
Ale nie tylko w ofercie modowej Galerii Jurajskiej zapanowało poruszenie. Początek marca przyniósł także otwarcie w segmencie elektroniki i multimediów.
7 marca do grona najemców dołączyła sieć salonów Mi Store, oferująca produkty niezwykle popularnej marki Xiaomi. Na 110 m kw. znaleźć można najnowsze modele smartfonów, inteligentnych urządzeń (m.in. smart bandów czy oczyszczaczy powietrza), sprzętu audio, a także akcesoriów z kategorii "lifestyle". To pierwszy salon Mi Store w tej części województwa śląskiego.
- Pozyskanie Mi Store do grona najemców to najlepszy przykład na to, że staramy się stale trzymać rękę na pulsie, wychwytując z rynku marki, których oczekują od nas nasi klienci. Xiaomi to obecnie jedna z najpopularniejszych marek technologicznych na rynku. Liczymy na to, że nowy sklep w bardzo krótkim czasie stanie się niezwykle popularną destynacją zakupową dla mieszkańców nie tylko Częstochowy, ale całego regionu - mówi Borecka-Suda.
To jednak nie koniec nowości. W ostatnich dniach w Jurajskiej miał miejsce re-opening biura podróży Rainbow Tours. Wieloletni partner centrum handlowego przeniósł się w ramach poziomu 0 z lokalu powierzchni 32 m kw., na 38 m kw.
- Dekada na rynku upływa nam pod znakiem zmian w naszej ofercie. Z jednej strony, spore grono najemców, które zdecydowało się przedłużyć umowy, relokuje swoje salony np. na większą powierzchnię. Z drugiej pojawiają się zupełnie nowe marki, które zasilają nasz tenant mix. Działania te wypełnią najpewniej także najbliższe miesiące - zapowiada Borecka -Suda.