wtorek, 27 listopada 2018

Oferta Galerii Jurajskiej znów zyskuje

Nowe otwarcie i nowe koncepty oraz jeszcze większe sklepy dotychczasowych najemców. Oferta Galerii Jurajskiej wciąż się rozwija.

Bytom i Medicine z większymi sklepami

Chociaż Galeria Jurajska jest już w 100 proc. wynajęta, to jej oferta wciąż się rozwija. Wszystko za sprawą obecnych najemców, którzy decydują się na kolejne inwestycje w swoje lokale. Tylko w listopadzie aż 4 najemców zakończyło modernizacje i otworzyło ponownie swoje sklepy. W galerii pojawił się także 1 nowy najemca, który dopełnił ofertę gastronomiczną.

Największe zmiany zaszły w salonie Medicine. Popularna polska sieć odzieżowa przeniosła się z lokalu mającego 354 m kw. do nowego salonu mającego aż 417 m kw. Przeprowadzka odbyła się w ramach poziomu 2. W wyniku przeprowadzki sklep przeszedł także remont i zaprezentował się w nowej aranżacji.
Podobne zmiany zaszły w salonie marki Bytom. Ta z kolei przeniosła się z lokalu mającego 115 m kw. do niemal dwukrotnie większego sklepu mającego 219 m kw. Przeprowadzka również nastąpiła w ramach poziomu 2. Bytom w nowej odsłonie jest nie tylko większy, ale także działa w odświeżonym koncepcie i z poszerzoną ofertą.
To już kolejne w ostatnich 3 miesiącach znaczące zmiany na poziomie 2. Niedawno wyremontowany pasaż wzbogacił się już m.in. o powiększone salony House, Cropp i Sinsay, sklep Femestage oraz drugi salon Apart, tym razem jednak w białym koncepcie. Remont przeszła także cukiernia Consonni.

- Rozwijamy tę aleję, tworząc przyjazną przestrzeń zachęcającą do zakupów, ale także do wypoczynku. Ostatnie otwarcia znacznie ją urozmaiciły, tworząc wewnątrz galerii nowoczesną „ulicę” handlową z ciekawymi sklepami i zróżnicowaną ofertą modową, dopasowaną do tutejszego rynku i oczekiwań naszych klientów - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Adidas w nowym koncepcie. Neckermann też

Ale najemcy Galerii Jurajskiej inwestują nie tylko w dodatkowy metraż, relokując przy okazji swoje salony. Coraz więcej sklepów decyduje się na remont obecnego lokalu oraz wprowadzenie nowego konceptu handlowego. Na takich ruch zdecydowało się w listopadzie 2 najemców – touroperator Neckermann oraz Adidas.

Ten ostatni poszedł nawet o krok dalej. Otwarty po remoncie salon Adidas w Jurajskiej oparty został nie tylko na najnowszym koncepcie meblowym marki, ale jest dopiero 3 tego typu sklepem w Polsce po Warszawie i Gdańsku. W jego ofercie znajdziemy m.in. odzież sportową, buty oraz dodatki. Lokal ma powierzchnię 225 m kw.

- Dobre wyniki, jakie osiągają u nas najemcy, ale także sprzyjający rozwojowi lokalny rynek, idący z parze z mocną pozycją regionalną Galerii Jurajskiej zachęcają naszych najemców do inwestycji . Tylko w ciągu ostatnich 3 lat aż 29 najemców zdecydowało się na relokacje swojego salonu, z czego 22 wynajęło dodatkowe metry. Z kolei aż 24 najemców zmodernizowało swoje dotychczasowe sklepy, wprowadzając często nowe koncepty – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Jeszcze szersze menu

Zmiany zachodzące w ofercie Jurajskiej nie ominęły także jej segmentu gastronomicznego. Galeria wzbogaciła się właśnie o kolejne ciekawe smaki, po raz 4 poszerzając swoje menu w tym roku. Wszystko za sprawą restauracji Bobby Burger, która otworzyła się w miejscu działającego jeszcze do niedawna lokalu CrepStory.

Bobby Burger to pierwsza i największa polska sieć burgerowni. Marka stworzona została z myślą o osobach aktywnych i dynamicznych, lubiących wielkomiejski gwar i styl życia – informują jej twórcy.

W ofercie Bobby Burgera klienci Jurajskiej znajdą m.in. burgery Bobby Burger, Double Death By Cheese, Mango&Onion czy Copacabana. Sieć ma w swojej ofercie także wege burgery, burgery sezonowe oraz sałatki. Najnowsza restauracja to już 19 lokal gastronomiczny w Galerii Jurajskiej. Najemca zajął 127 m kw.