Jurajska wśród najlepszych
W pierwszej kategorii Jurajska rywalizować będzie z największymi obiektami handlowymi m.in. z Turcji, RPA, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Ukrainy, Rosji i Belgii. Z kolei w kategorii modernizacja, powalczy o nagrodę z 7 galeriami z RPA, Holandii, Rosji i… Polski. To pierwszy raz kiedy działania Galerii Jurajskiej zostają zauważone na arenie międzynarodowej. – Ostatnie lata to dla nas nieustanny rozwój i szukanie świeżych pomysłów na Jurajską. Nominacja do Solal Marketing Awards pokazuje, że idziemy w dobrym kierunku, bez kompleksów rywalizując z najlepszymi galeriami w Europie – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Dwa nominowane projekty
Działalności akwarium towarzyszą także specjalne warsztaty i akcje edukacyjne dla najmłodszych, gry, zabawy oraz konkursy dla przedszkoli.
Przebudowa strefy restauracyjnej to z kolei jedna z największych inwestycji Galerii Jurajskiej od jej otwarcia w 2009 roku. Modernizacji poddano tutaj ponad 2 tys. m kw. Prace objęły całkowitą zmianę aranżacji food court. Nowa przestrzeń łączy w sobie klimat hiszpańskiej restauracji z industrialnym wnętrzem rodem z Nowego Jorku, podzielona jest także na 5 stref, w tym strefy dla dzieci i wypoczynku. Industrialny klimat wnętrza podkreślają m.in. zawieszone na łańcuchach lampy oraz betonowa posadzka. Elementem dominującym w przestrzeni jest duża, metalowa konstrukcja otoczona żarówkami, która nawiązuje stylistyką do nitowanych szyldów znanych z początków XX w. Dekoracja zajmuje aż 2 piętra! W części restauracyjnej Jurajskiej ustawiono aż 100 stolików, ponad 300 siedzisk, a także aż 172 lampy! Nominacja do Solal Marketing Awards to już drugie wyróżnienie dla tego projektu. Na początku roku food court Jurajskiej nominowany był do Property Design Award 2017.
Zwycięzców tegorocznej edycji Solal Marketing Awards poznamy w czerwcu podczas gali w Wiedniu.
Zwycięzców tegorocznej edycji Solal Marketing Awards poznamy w czerwcu podczas gali w Wiedniu.