W centrum trwają już prace remontowo-adaptacyjne przygotowujące nowy supermarket sieci – podaje dyrekcja galerii.
Mająca 1318 m kw. Biedronka zostanie otwarta jeszcze tej wiosny w Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe pozyskało właśnie nowego operatora spożywczego. Największa sieć detaliczna w Polsce, należąca do portugalskiej spółki Jeronimo Martins, zajmie w Jurajskiej lokal na parterze, który jesienią został zwolniony przez Almę, poprzedniego operatora spożywczego. Biedronka będzie jednym z największych sklepów w Galerii Jurajskiej. - Przez blisko pół roku prowadziliśmy intensywne rozmowy z krajowymi i zagranicznymi sieciami handlowymi, starając się wybrać idealnego operatora spożywczego. Od początku stawialiśmy na znane i lubiane marki – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.- Jednocześnie zależało nam na tym, aby oferta sklepu była bogata, wysokiej jakości, a także przystępna cenowo i dobrana do lokalnego rynku. Biedronka stała się dla nas naturalnym partnerem, idealnie dopasowując się do luki, jaka powstała w naszej ofercie – dodaje.
O podjęciu współpracy zdecydowały także inne czynniki. Galerii Jurajskiej zależało przede wszystkim na obecności rozpoznawalnego operatora o mocnej i stabilnej pozycji na rynku, a także marki bardzo dobrze komunikującej się na lokalnym rynku.
Mająca 1318 m kw. Biedronka zostanie otwarta jeszcze tej wiosny w Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe pozyskało właśnie nowego operatora spożywczego. Największa sieć detaliczna w Polsce, należąca do portugalskiej spółki Jeronimo Martins, zajmie w Jurajskiej lokal na parterze, który jesienią został zwolniony przez Almę, poprzedniego operatora spożywczego. Biedronka będzie jednym z największych sklepów w Galerii Jurajskiej. - Przez blisko pół roku prowadziliśmy intensywne rozmowy z krajowymi i zagranicznymi sieciami handlowymi, starając się wybrać idealnego operatora spożywczego. Od początku stawialiśmy na znane i lubiane marki – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.- Jednocześnie zależało nam na tym, aby oferta sklepu była bogata, wysokiej jakości, a także przystępna cenowo i dobrana do lokalnego rynku. Biedronka stała się dla nas naturalnym partnerem, idealnie dopasowując się do luki, jaka powstała w naszej ofercie – dodaje.
O podjęciu współpracy zdecydowały także inne czynniki. Galerii Jurajskiej zależało przede wszystkim na obecności rozpoznawalnego operatora o mocnej i stabilnej pozycji na rynku, a także marki bardzo dobrze komunikującej się na lokalnym rynku.
- Biedronka doskonale sprawdza się jako operator spożywczy w wielu galeriach w Polsce. Ponadto jest to sieć, która intensywnie inwestuje w swoje supermarkety, jakość oferty i rozpoznawalność, nie tylko na lokalnych rynkach, ale także ogólnopolsko. Dla Galerii Jurajskiej taki partner jest gwarancją sukcesu odświeżonej oferty spożywczej – mówi Bugajczyk.
Za decyzją Jurajskiej stał jeszcze jeden argument. Centrum handlowe postanowiło wsłuchać się w swoich klientów. W przeprowadzonych w 2014 roku przez ARC Rynek i Opinia badaniach, aż 56% klientów Jurajskiej zadeklarowało, że robi regularnie zakupy w Biedronce. Była to najczęściej wskazywana sieć handlowa.
Decyzję Galerii Jurajskiej o współpracy z Biedronką chwali firma doradcza JLL.
Za decyzją Jurajskiej stał jeszcze jeden argument. Centrum handlowe postanowiło wsłuchać się w swoich klientów. W przeprowadzonych w 2014 roku przez ARC Rynek i Opinia badaniach, aż 56% klientów Jurajskiej zadeklarowało, że robi regularnie zakupy w Biedronce. Była to najczęściej wskazywana sieć handlowa.
Decyzję Galerii Jurajskiej o współpracy z Biedronką chwali firma doradcza JLL.
– Biedronka dopełnia rozwijaną od kilku lat ofertę Galerii Jurajskiej. Taki najemca to dla centrum handlowego spory atut na lokalnym rynku. Tym bardziej, że portugalska sieć odeszła już od modelu dyskontowego, zwiększając w ostatnich latach udział produktów premium, zarówno spożywczych, jak również alkoholi – mówi Marcin Kopczyk, starszy konsultant, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
- Co ważne, sieć dostosowuje również ofertę sprzedażową pod kątem odbiorcy w danej lokalizacji. W praktyce oznacza to, że zróżnicowany, szeroki wybór towarów, aktywny marketing oraz popularność sieci wśród polskich konsumentów ma szanse przyczynić się do wzmocnienia portfolio najemców oraz pozyskania nowej grupy klientów Galerii Jurajskiej – dodaje.