piątek, 16 stycznia 2015

[ZDROWIE] Sukces obarczony samotnością

Moja przyjaciółka (36 lat) jest bardzo atrakcyjna, wykształcona, dobrze zarabia. Jednak jej styl życia bardzo mnie martwi. Pracuje do wieczora, czasami sześć dni w tygodniu, bardzo często zmienia partnerów. Weekendy spędza w pubach i dyskotekach, często nadużywa alkoholu i leków. Przyznała mi się też do próbowania narkotyków.  W rozmowie skupia się przeważnie na pracy i romansach. Ostatnio miała stan przedzawałowy. Lekarz powiedział, że to z przepracowania, ale ja myślę, że przyczyną mógł być także alkohol i inne substancje. Trudno mi zrozumieć, dlaczego kobieta, którą stać na spełnienie własnych marzeń, tak rujnuje sobie zdrowie i życie? - Beata
 
Na pytania Czytelników odpowiada Sławomir Wolniak, lekarz specjalista psychiatra, ordynator Kliniki Wolmed w Dubiu k. Bełchatowa: http://czest.info/zdrowie