wtorek, 26 sierpnia 2014

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Bestsellerowe powieści: "Mroczne umysły" oraz " Nigdy nie gasną" - Alexandra Bracken

Mroczne umysły 

Tłumaczenie: Maria Borzobohata-Sawicka

Najbardziej niepokojąca książka od czasów „Igrzysk śmierci”! 

Mam na imię Ruby.
Potrafię wedrzeć się do twojego umysłu, a nawet wymazać wspomnienia.
Jako dziecko zostałam wysłana do obozu „rehabilitacyjnego” dla takich jak ja.
Zieloni, Niebiescy, Żółci, Pomarańczowi, Czerwoni. Mroczne umysły.
Zostałam przydzielona do Zielonych, ale w rzeczywistości jestem ostatnią z Pomarańczowych.
Ukrywam to, żeby przetrwać.
 


NIGDY NIE GASNĄ

Tłumaczenie: Magdalena Krzysik


KONTYNUACJA BESTSELLEROWEJ POWIEŚCI „MROCZNE UMYSŁY".

Mam na imię Ruby. Niektórzy nazywają mnie Liderka, ale tylko ja wiem, kim jestem naprawdę. Potworem.
Przede mną najbardziej ryzykowana misja w moim życiu – wojna, w której stawką jest ocalenie tych, których kocham. Zwycięstwo może oznaczać przegraną bitwę o samą siebie.
Jestem ostatnią z Pomarańczowych i jestem gotowa na wszystko.