środa, 6 listopada 2013

[WAŻNY TEMAT] Czy to już depresja?

Bardzo martwię się o swoja córkę. Ma 25 lat, małą córeczkę, jest mężatką. Jednak kilka tygodni temu zauważyłam najpierw drobne, potem ogromne zmiany z jej zachowaniu. Stopniowo zaczęła tracić zainteresowanie domem, potem nawet bliskimi. Wiem, że bierze leki uspokajające. Bardzo często przyjeżdża do mnie z córką, najchętniej leżałaby wtedy w łóżku, albo po prostu spała. Jest zobojętniała, wiecznie przygnębiona, nic ją nie interesuje, nawet dziecko. Nie ma apetytu, przestała dbać o siebie. Wiem, że nie układa jej się z mężem, ale o szczegółach mi nie mówi. Bardzo się o nią martwię. Moja siostra wiele lat temu cierpiała na depresję i boję się, że moja córka również. Czy te objawy mogą na to wskazywać i czy powinnam namówić ją na wizytę o specjalisty? - pyta Anna.


Na pytania Czytelników odpowiada Sławomir Wolniak, lekarz specjalista psychiatra, ordynator Kliniki Wolmed w Dubiu k. Bełchatowa: http://czest.info/zdrowie