piątek, 17 sierpnia 2012

Jestem matką, żoną i… kobietą


26 sierpnia 2012 roku, w ramach corocznych Dni Częstochowy, odbędzie się w naszym mieście akcja "Jestem matką, żoną i… kobietą". Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach rozwojowych i znalezienia odpowiedzi na nurtujące wiele dzisiejszych kobiet pytania.

Kampania "Jestem matką, żoną i… kobietą" skierowana jest do młodych matek, mieszkanek Częstochowy i okolic. Akcja ma zwrócić uwagę na potrzeby młodej matki z punktu widzenia pełnienia przez nią różnych ról życiowych: matki, żony, a przede wszystkim cieszącej się życiem i pracą zawodową - kobiety.

Punktem kulminacyjnym kampanii będzie dzień 26 sierpnia, kiedy to odbędą się warsztaty rozwojowe dla kobiet. Zajęcia prowadzone będą w Ośrodku Promocji Kultury Gaude Mater
i będą bezpłatne i otwarte dla kobiet, które wcześniej zarejestrują się na stronie internetowej kampanii (www.jestemkobieta.czest.pl).  Warsztaty  trwać będą 4 godziny zegarowe i odbywać się będą dwukrotnie: między 10.00 a 14.00, oraz między 14.00 a 18.00. Tematyka warsztatów podzielona została na trzy moduły:

- Moduł I JA - KOBIETA
"Jestem kobietą" Jak w zwariowanym świecie poznać i zrozumieć siebie?
- Moduł II JA - ŻONA
"Jestem żoną" Jak żyć ze sobą, a nie obok siebie?
- Moduł III JA - MATKA
"Jestem matką" Jak komunikować się z dzieckiem dziś, by odniosło sukces w przyszłości?

Zajęcia prowadzone będą przez profesjonalnych, certyfikowanych trenerów personalnych.

Organizatorem kampanii jest powstający w Częstochowie Klub Mam, w którym już od września organizowane będą warsztaty prowadzone przez ekspertów z dziedzin psychologii, doradztwa wizerunkowego i medycyny. Akcji patronuje Prezydent Miasta Częstochowy.

Dodatkowe informacje o kampanii oraz formularz rejestracji na warsztaty znajdują się na stronie
www.jestemkobieta.czest.pl