Należąca do Grupy Multimedia spółka
Multimedia Polska Energia uruchomiła sprzedaż energii elektrycznej w modelu
kompleksowym (tzw. GUD-K) na terenie całej Polski. Dzięki temu klienci, którzy zdecydują
się na zmianę dostawcy prądu i wybiorą Multimedia, nadal będą mieć jedną umowę, a rachunki będą regulować na podstawie
jednej faktury.
Prawo
energetyczne od połowy 2007 r. pozwala klientom indywidualnym na zmianę
sprzedawcy prądu. Oznacza to
możliwość zakupu energii od dowolnie wybranej firmy koncesjonowanej przez Urząd
Regulacji Energetyki i regulowanie rachunków po otrzymaniu dwóch odrębnych
faktur: za sprzedaż oraz za dystrybucję. Takie 2 faktury za prąd otrzymuje dziś większość klientów, którzy zdecydowali
się na zmianę sprzedawcy prądu. Wprowadzona
przez Multimedia Polska Energia umowa kompleksowa dla energii
elektrycznej upraszcza ten proces. Klient otrzymuje jedną fakturę za sprzedaż i
dystrybucję energii.
- Sprzedaż prądu w modelu
kompleksowym to istotny krok w rozwoju wolnego rynku energii elektrycznej w
Polsce. Jest dla Polaków znaczącym ułatwieniem w podjęciu decyzji o zmianie
sprzedawcy prądu. Redukuje formalności i pozwala oszczędzić już na etapie
regulowania rachunków – zamiast dwóch opłat manipulacyjnych np. na poczcie czy
w punktach przyjmowania opłat klienci zapłacą jedną –
mówi Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia
Polska Energia.
Dzięki
kompleksowej obsłudze w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji energii elektrycznej
to Multimedia Polska Energia załatwia za
klienta wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy i rozliczeniami
– rozwiązuje umowę
z dotychczasowym dostawcą oraz rozlicza się z dystrybutorem prądu w imieniu
klienta. Ponadto gwarantuje natychmiastową realizację nowej umowy – bez przerw w dostawie prądu podczas
zmiany sprzedawcy oraz stałą cenę prądu przez cały okres trwania umowy. W
pakiecie z prądem można też nabyć inne usługi operatora.
Multimedia
Polska Energia jest Certyfikowanym Sprzedawcą Energii Towarzystwa Obrotu
Energią (TOE), co oznacza, że jest rzetelnym
sprzedawcą prądu
i stosuje najwyższe standardy w zakresie obsługi klienta. Angażuje się też
w budowanie świadomości Polaków na temat odpowiedzialnej sprzedaży prądu
i ochrony przed nieuczciwymi praktykami. W tym celu firma podpisała Kodeks Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii.
Więcej
informacji na temat odpowiedzialnej sprzedaży prądu jest dostępnych
w Poradniku Świadomego Klienta http://www.toe.pl/pl/kampania-edukacyjna oraz Zbiorze praw konsumenta energii
elektrycznej dostępnym na www.multimedia-energia.pl.