Już
tylko niecały miesiąc został do rozpoczęcia 72. Tour de
Pologne UCI World Tour.
Tegoroczny
wyścig odbędzie się pod hasłem “Łączymy stolice”, a jego trasa poprowadzi z
Warszawy do Krakowa. My natomiast chcemy połączyć Was i zachęcić do wspólnego
kibicowania kolarzom. Stąd pomysł konkursu na najciekawszą dekorację i
najbardziej oryginalne przebranie.
Idea
konkursu jest prosta – chcemy, aby w pierwszym tygodniu sierpnia, w czasie trwania
Tour de Pologne Polska stała się tak kolorowa jak Francja podczas Tour de
France czy Włochy w czasie Giro d’Italia. Wspólnie z Polską Organizacją
Turystyczną pragniemy pokazać piękno naszego kraju, a także pomysłowość i kreatywność
Polaków. W konkursie będzie można rywalizować w kilku kategoriach. Pierwszą
stworzą miasta startowe, drugą miasta etapowe (mety), a trzecią miasta premii –
lotnych, górskich i specjalnych. W czwartej będą rywalizować wszystkie
miejscowości leżące na trasie wyścigu. W piątej liczymy na piękne dekoracje
sklepowych witryn i zachęcamy wszystkich właścicieli sklepów, firm znajdujących
się na trasie wyścigu do udziału w zabawie. Ważne, aby we wszystkich
dekoracjach uwzględniany był element narodowy – na przykład flaga, godło – również
w formie nawiązania.
W
ubiegłym roku na trasie 71. Tour de Pologne kolarzom kibicowało ponad 2,7
miliona ludzi. To niezwykłe, że tylu Polaków czeka na peleton, ogląda przejazdy
zawodników na rundach, kibicuje na finiszach. Was również chcemy docenić i
zachęcić do kreatywności i stworzenia najbardziej oryginalnego przebrania.
Jedyną granicą jest tutaj wasza wyobraźnia. Zdjęcia z trasy 72. Tour de
Pologne, na których widać Was w przebraniu, wrzucajcie w dniach 2-8 sierpnia do
mediów społecznościowych z hashtagiem #kibicujemykolarzom i
#RideThePolishPassion. Wówczas będziemy mogli je obejrzeć, ocenić i wybrać
najlepsze.
Konkurs
będzie trwał od 2 do 8 sierpnia. Szczegółowy regulamin pojawi się niebawem na
stronie www.tourdepologne.pl. Na 10
dni przed rozpoczęciem wyścigu poinformujemy szczegółowo o nagrodach. Już dziś
możemy zdradzić, że dla miast i miejscowości przewidzieliśmy specjalny pakiet
świadczeń promocyjnych od Polskiej Organizacji Turystycznej oraz kampanie
medialne, między innymi specjalne galerie zdjęć na stronach Onet.pl oraz w
oficjalnej aplikacji 72. Tour de Pologne. Autorzy najciekawszej dekoracji
witryny sklepowej oraz najbardziej oryginalnego przebrania otrzymają atrakcyjne
nagrody rzeczowe.