czwartek, 31 marca 2016

„SERCE W WIELKANOCNYM KOSZYKU” – KLIENCI LIDLA ZEBRALI BLISKO 36 TON ŻYWNOŚCI

Tradycją stało się już zaangażowanie klientów i sklepów Lidl w akcję Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowaną przez Banki Żywności. Wielkanocna edycja odbyła się w weekend 11-13 marca w ponad 130 sklepach sieci Lidl. Dzięki szlachetności klientów udało się zebrać prawie 36 ton produktów. Dary zostały przekazane lokalnym organizacjom dobroczynnym, współpracującym z Bankami Żywności, które przed Świętami rozdysponowały je pomiędzy najbardziej potrzebujących.

W sklepach Lidl w całym kraju wystawione zostały specjalne kosze, do których klienci przekazywali przeróżne produkty o długim terminie przydatności do spożycia: cukier, mąkę, konserwy, słodycze, kasze oraz przetwory owocowe i warzywne. Zebrana żywności została następnie przekazana ubogim wielodzietnym rodzinom, osobom samotnym, chorym i dzieciom z domów dziecka. Paczki zawierające zebrane w placówkach Lidla produkty trafiły do potrzebujących przed Wielkanocą. 

„Wspieranie Świątecznej Zbiórki Żywności stało się już częścią tradycji naszej firmy i naszych klientów, z czego jesteśmy bardzo dumni. Przy okazji Bożego Narodzenia zebraliśmy blisko
55 ton żywności, a teraz kolejne 36 ton. Nasi klienci oraz pracownicy ponownie okazali swoją hojność i za tę ogromną szczodrość bardzo im dziękujemy
” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.


Lidl, jako marka odpowiedzialna społecznie wspiera Banki Żywności, których celem jest między innymi zmniejszanie niedożywienia w społeczeństwie. Pracownicy sklepów sieci
w całej Polsce regularnie łączą swe siły z klientami i wolontariuszami, aby pomóc najbardziej potrzebującym i dać im powód do radości, szczególnie przy świątecznym stole.