Tradycją stało się już zaangażowanie klientów i sklepów Lidl w akcję
Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowaną przez Banki Żywności. Wielkanocna edycja
odbyła się w weekend 11-13 marca w ponad 130 sklepach sieci Lidl. Dzięki szlachetności
klientów udało się zebrać prawie 36 ton produktów. Dary zostały przekazane lokalnym
organizacjom dobroczynnym, współpracującym z Bankami Żywności, które przed Świętami
rozdysponowały je pomiędzy najbardziej potrzebujących.
W sklepach Lidl w całym
kraju wystawione zostały specjalne kosze, do których klienci przekazywali
przeróżne produkty o długim terminie przydatności do spożycia: cukier, mąkę,
konserwy, słodycze, kasze oraz przetwory owocowe i warzywne. Zebrana żywności
została następnie przekazana ubogim wielodzietnym rodzinom, osobom samotnym,
chorym i dzieciom z domów dziecka. Paczki zawierające zebrane w placówkach Lidla produkty trafiły do potrzebujących przed Wielkanocą.
„Wspieranie Świątecznej Zbiórki Żywności stało się już częścią tradycji
naszej firmy i naszych klientów, z czego jesteśmy bardzo dumni. Przy okazji
Bożego Narodzenia zebraliśmy blisko
55 ton żywności, a teraz kolejne 36 ton. Nasi klienci oraz pracownicy ponownie okazali swoją hojność i za tę ogromną szczodrość bardzo im dziękujemy” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
55 ton żywności, a teraz kolejne 36 ton. Nasi klienci oraz pracownicy ponownie okazali swoją hojność i za tę ogromną szczodrość bardzo im dziękujemy” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Lidl, jako marka odpowiedzialna społecznie wspiera Banki
Żywności, których celem jest między innymi zmniejszanie niedożywienia w
społeczeństwie. Pracownicy sklepów sieci
w całej Polsce regularnie łączą swe siły z klientami i wolontariuszami, aby pomóc najbardziej potrzebującym i dać im powód do radości, szczególnie przy świątecznym stole.
w całej Polsce regularnie łączą swe siły z klientami i wolontariuszami, aby pomóc najbardziej potrzebującym i dać im powód do radości, szczególnie przy świątecznym stole.