Trwa druga edycja roadshow McDonald’s, organizowana w ramach kampanii
„Nasze Produkty, Twoje Pytania”. Firma
zaprasza na wyjątkową, multimedialną ekspozycję poświęconą swoim produktom. Dzięki
interaktywnym instalacjom uczestnicy pokazu otrzymają wyjątkową okazję, by
zajrzeć do świata jakości McDonald’s. W najbliższy weekend wystawa zawita do
Częstochowy podczas VIII Targów Motoryzacyjnych.
Po sukcesie ubiegłorocznej, pilotażowej trasy multimedialna
ekspozycja McDonald’s odwiedzi w tym roku aż 32 miasta Polski. Interaktywną prezentację
będzie można zwiedzić już w tę sobotę i niedzielę w Częstochowie na Placu
Biegańskiego. Ekspozycja zainstalowana na platformie ciągniętej przez wielką amerykańską
ciężarówkę obejmuje 3 części:
- Panele
3D, dzięki którym będzie można wirtualnie „dotknąć” surowców, z których
przygotowywane są produkty w McDonald’s;
- Kino
3D, w którym widzowie będą mogli obejrzeć uprawy warzyw dla McDonald’s;
- Gogle
3D, dzięki którym będzie można zajrzeć do kuchni restauracji McDonald’s.
Innowacyjną ekspozycję McDonald’s będzie można
zwiedzić w godzinach 11.00-18.00 w najbliższy weekend. Wstęp na pokaz jest
bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po
wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie sprawdzą swoją wiedzę na temat
McDonald’s w krótkim teście oraz otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego
obok mobilnego food trucka. Multimedialna wystawa będzie elementem tegorocznej
edycji Targów Motocyklowych – największej imprezy motoryzacyjnej w
Częstochowie.
Wystawa będzie prezentowana co weekend przez
najbliższych 5 miesięcy, do września. W sumie dotrze do 32 miast w całej Polsce.
Najbliższe terminy trasy ekspozycji McDonald’s:
- 13 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Jaworzno,
Rynek Główny
- 14 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Gliwice,
Centrum Handlowe Europa
- 20 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Kłodzko,
Galeria Twierdza
Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona
internetowa www.twojepytaniado.mcdonalds.pl.
Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów
oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez
użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na
specjalnie stworzonej pod stronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę,
jaką pokonują trucki McDonald’s.
Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje
pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s
ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach
wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.