wtorek, 2 czerwca 2015

Multimedialna ekspozycja McDonald’s już w ten weekend w Częstochowie!

Trwa druga edycja roadshow McDonald’s, organizowana w ramach kampanii „Nasze Produkty, Twoje Pytania”. Firma zaprasza na wyjątkową, multimedialną ekspozycję poświęconą swoim produktom. Dzięki interaktywnym instalacjom uczestnicy pokazu otrzymają wyjątkową okazję, by zajrzeć do świata jakości McDonald’s. W najbliższy weekend wystawa zawita do Częstochowy podczas VIII Targów Motoryzacyjnych.

Po sukcesie ubiegłorocznej, pilotażowej trasy multimedialna ekspozycja McDonald’s odwiedzi w tym roku aż 32 miasta Polski. Interaktywną prezentację będzie można zwiedzić już w tę sobotę i niedzielę w Częstochowie na Placu Biegańskiego. Ekspozycja zainstalowana na platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę obejmuje 3 części:

  • Panele 3D, dzięki którym będzie można wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty w McDonald’s;
  • Kino 3D, w którym widzowie będą mogli obejrzeć uprawy warzyw dla McDonald’s;
  • Gogle 3D, dzięki którym będzie można zajrzeć do kuchni restauracji McDonald’s.

Innowacyjną ekspozycję McDonald’s będzie można zwiedzić w godzinach 11.00-18.00 w najbliższy weekend. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie sprawdzą swoją wiedzę na temat McDonald’s w krótkim teście oraz otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka. Multimedialna wystawa będzie elementem tegorocznej edycji Targów Motocyklowych – największej imprezy motoryzacyjnej w Częstochowie.

Wystawa będzie prezentowana co weekend przez najbliższych 5 miesięcy, do września. W sumie dotrze do 32 miast w całej Polsce. Najbliższe terminy trasy ekspozycji McDonald’s: 

  • 13 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Jaworzno, Rynek Główny
  • 14 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Gliwice, Centrum Handlowe Europa
  • 20 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Kłodzko, Galeria Twierdza


Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa www.twojepytaniado.mcdonalds.pl. Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na specjalnie stworzonej pod stronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują trucki McDonald’s.

Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.