Galeria
Jurajska na plusie, zarówno pod względem obrotów, jak i liczby odwiedzin –
podaje centrum.
Obroty
na plus
Należąca
do GTC S.A. Galeria Jurajska w Częstochowie odnotowuje wzrost obrotów. Aż o 7%
wzrosły one w okresie od stycznia do maja 2014 w porównaniu z analogicznym
okresem w 2013 roku. To jeden z najlepszych wyników od otwarcia centrum w 2009
roku. Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to efekt zmian na liście najemców,
jakie miały miejsce pod koniec 2013 i na początku 2014 roku oraz nowej kampanii
marketingowej, którą galeria rozpoczęła w styczniu.
-
Od kilku miesięcy Galeria Jurajska zmienia wizerunek. Jest to efektem
pojawienia się większej liczby najemców z branży modowej, m.in. pełnego
portfolio salonów LPP i kluczowych marek grupy Inditex, a także kampanii, która
podkreśla charakter naszej galerii jako obiektu z najszerszą ofertą modową w
tej części województwa śląskiego. Pierwsze efekty tych zmian widzimy już w
obrotach, które od stycznia 2014 systematycznie rosną – mówi Piotr Myszka,
dyrektor Galerii Jurajskiej.
Rośnie
FootFall
Galeria
Jurajska odnotowała także wzrost liczby
odwiedzających. W 2013 roku było to ponad 6 milionów osób. W okresie od
stycznia do maja 2014 liczba klientów zwiększyła się o 3% w porównaniu z
analogicznym okresem ubiegłego roku. I tutaj – zdaniem przedstawicieli galerii
– wpływ miało również uatrakcyjnienie
oferty.
–
Jeszcze do niedawna Galeria Jurajska była dla mieszkańców regionu drugą opcją,
dziś wybierana jest w pierwszej kolejności. Powód - Częstochowianie nie muszą
szukać swoich ulubionych sklepów i marek w sąsiednich miastach i galeriach.
Można więc pokusić się o stwierdzenie, że ten 3% wzrost to liczba osób, które
udało nam się przekonać do Galerii Jurajskiej – mówi Piotr Myszka.
Efekt
- aż 58% mieszkańców północnej części województwa śląskiego deklaruje dziś, że
Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzanym przez nich obiektem w okolicy –
wynika z ostatnich badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej.
***
Galeria Jurajska to trzecie
centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w
Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie
nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej
wynosi 130 000 mkw., z czego 49 000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa,
która mieści 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz
wielosalowe kino Cinema City. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy
najpopularniejszych marek polskich i międzynarodowych. Dla wielu z nich
pojawienie się w Galerii było debiutem na lokalnym rynku handlowym. Swoje
sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, Peek&Cloppenburg, grupa
LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara,
Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD,
Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm,
Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych. www.galeriajurajska.pl