wtorek, 3 lipca 2018

Galeria Jurajska kończy jedne inwestycje i zapowiada kolejne

Tylko w ciągu ostatniego roku Galeria Jurajska wydała blisko 9 milionów złotych na nowe inwestycje, w tym m.in. modernizację kilku wejść i stworzenie miejskiego ogrodu na bulwarach Warty. Na tym jednak nie koniec. Centrum handlowe właśnie ogłosiło kolejne zmiany.


Jurajska pięknieje

Galeria Jurajska inwestuje i to coraz więcej. Tylko w ciągu ostatniego roku na zmiany, jakie zachodzą w centrum handlowym, wydano blisko 9 milionów złotych. Taką kwotę pochłonęło kilkanaście inwestycji, jakie zrealizowano w obiekcie od połowy 2017 roku do połowy 2018 roku.

Centrum handlowe wzbogaciło się m.in. o mający 8,5 tys. m kw. miejski ogród, który powstał nad Wartą, tuż przy galerii, najnowocześniejszy w Polsce system zarządzania parkingiem z aplikacją mobilną, nowy system monitoringu CCTV, a także poczekalnię na poziomie +1 galerii urządzoną jak… tramwaj.
Ponadto galeria zmodernizowała kilka wejść na parking wielopoziomowy, a także wejście główne. W tej przestrzeni powstała m.in. ściana wodna, gigantyczny zegar z wahadłem, a także nowa winda widokowa. Zyskała także strefa wypoczynkowo-dydaktyczna z akwarium. Tam obok słonowodnego, stanęło drugie – słodkowodne.
- Idziemy z duchem czasu i zmieniamy się dla naszych klientów. Obserwujemy najświeższe światowe trendy, dotyczące rozwoju przestrzeni handlowej i sukcesywnie wprowadzamy je u nas, adaptując do lokalnych potrzeb i działającego oz sukcesem obiektu – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
- Tym samym podnosimy nie tylko komfort robienia zakupów, ale tworzymy także nowoczesną przestrzeń sprzyjającą spotkaniom, rekreacji, rozrywce, a nawet coworkingowi. Chętnie wprowadzamy zarówno tzw. ideę trzeciego miejsca, tworząc neutralne przestrzenie, jak również nowinki technologiczne, które ułatwiają np. znalezienie samochodu czy sklepu – dodaje.

II połowa 2018 roku będzie pracowita

Zrealizowane właśnie inwestycje to jednak nie koniec prac. Na ostatnim spotkaniu najemców centrum handlowe pochwaliło się kolejnymi planami. Już w tym roku rozpoczną się m.in. prace modernizacyjne na poziomie +2 galerii.

W alejach handlowych wymienione zostanie posadzka, pojawi się także nowa aranżacja sufitów. Podzielone na kolka etapów prace na poziomie +2 potrwają kilka miesięcy. Modernizację przejdzie także tzw. „złota aleja”. Tutaj także pojawi się nowa aranżacja alei, sufitów oraz kolejne, trzecie już akwarium w Jurajskiej.

Także na największym placu galerii, na tzw. dużej rotundzie zajdą zmiany. Na windzie pojawi się ekran multimedialny. Galeria ma także w planach kilka mniejszych inwestycji, w tym m.in. wymianę małej architektury na pasażu, zwiększenie liczby miejsc postojowych dla rowerzystów oraz modernizację szatni.
- Inwestujemy w galerię zarówno z myślą o klientach, jak również o najemcach. Chcemy być dobrym domem dla najlepszych marek, dając im możliwość rozwoju biznesu w nowoczesnej, unikalnej i atrakcyjnej przestrzeni handlowej, która przyciąga klienta i sprawia, że gotów jest on spędzić na zakupach nawet kilka godzin – przekonuje Bugajczyk.

- Prace jakie będziemy prowadzić w tym roku w obrębie pasażu mają na celu z jednej strony podniesienie jeszcze bardziej komfortu robienia u nas zakupów, z drugiej strony mają na celu zwrócić uwagę na najemców, którzy prowadzą swoją działalność na alejach objętych inwestycjami – wyjaśnia.

Najemcy też inwestują

Ale nie tylko galeria inwestuje, także jej najemcy. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat właściciel Jurajskiej oraz najemcy zainwestowali tutaj wspólnie kilkadziesiąt milionów złotych. Inwestycje najemców to przede wszystkim nowe otwarcia, ale także relokacje, remonty i powiększenia lokali.
W samym tylko I półroczu 2018 roku już 11 najemców zmodernizowało swoje sklepy, z czego 6 zmieniło lokalizację, a 3 znacząco zwiększyło powierzchnię najmu. Od początku 2016 roku prace modernizacyjne lokali, w tym też alokacje i powiększenia, wykonało aż 21 najemców galerii.
- Najemcy, podobnie jak właściciele obiektu inwestują w Jurajską bo widzą jej ogromny potencjał biznesowy. Wpływ na to ma zarówno rosnąca dynamicznie liczna klientów, jak również rosnące obroty we wszystkich segmentach oferty. Przyjazny jest także lokalny rynek, na którym nie ma drugiego, tak dużego centrum handlowego. W efekcie czego Jurajska przyciąga dziś nie tylko klientów z Częstochowy i okolicznych powiatów, ale także z dalej położonych miast, nie mających u siebie obiektów handlowych tej skali – mówi dyrektor centrum handlowego.


Źródło: Galeria Jurajska