Dzięki wprowadzeniu tego rozwiązania podróżowanie środkami komunikacji Kolei Śląskich, KZK GOP, MZK Tychy oraz MZKP Tarnowskie Góry będzie jeszcze prostsze.
EKO BILET to wspólna sieciowa oferta w stylu „wszystko w jednym” największych przewoźników świadczących swoje usługi na terenie aglomeracji śląskiej, czyli Kolei Śląskich, KZK GOP, MZK Tychy i MZKP Tarnowskie Góry. Dzięki niej na jednym bilecie można więc podróżować pociągami, autobusami oraz tramwajami i trolejbusami. Bilet uprawnia do nieograniczonej liczby przejazdów w określonym przedziale czasowym od daty i godziny wskazanej przez nabywcę.
- Sukces, jakim bez wątpienia okazał się EKO bilet, polega przede wszystkim na dostosowaniu oferty do potrzeb podróżujących. Wprowadzenie systemu zakupu biletów za pomocą aplikacji telefonicznej jest kolejnym udogodnieniem oczekiwanym przez pasażerów. Komfort podróżowania to nie tylko wygoda i szybkość, z jaką się przemieszczamy, ale także sprawność obsługi i dostępność oferty – mówi Wojciech Saługa, marszałek województwa śląskiego.
Od udostępnienia oferty Eko Bilet, czyli od końca października 2016 r., sprzedano ok. 40 000 biletów. – Ta liczba jest ważna i cieszy, ale tak naprawdę najbardziej satysfakcjonuje nas to, że integracja transportu publicznego faktycznie ma miejsce, a oferta wszystkich przewoźników staje się coraz bardziej przyjazna pasażerom – mówi prezes Kolei Śląskich Wojciech Dinges.
- Korzystający z Eko Biletu wskazywali jako jego wadę to, że jest trudno dostępny. Ponieważ to nasza spółka, czyli Koleje Śląskie, jest jego formalnym emitentem, bilety te można było do tej pory kupić jedynie w kasach Kolei Śląskich oraz w tzw. „Punktach na mieście”. Alternatywą był brak wprowadzania tego biletu w ogóle. Zatem, mimo że zakup np. w kioskach z prasą nie był możliwy, wiedzieliśmy, że musimy pracować nad kolejnymi kanałami dystrybucji. Umożliwienie zakupu Eko Biletu przez aplikację w smartfonie to jest kolejny krok, a następnym, mamy nadzieję, że już niedługo, będzie sprzedaż u konduktorów na pokładach pociągów – mówi Wojciech Dinges.
Eko Bilet to oferta, która ma ułatwić intermodalne podróżowanie bez konieczności zakupów oddzielnych biletów u różnych przewoźników, przede wszystkim dla osób, które nie korzystają z komunikacji publicznej zbyt często. Może być także dobrym rozwiązaniem dla podróżnych, którzy przyjeżdżają do naszego województwa i muszą odwiedzić kilka różnych miejsc bez zastanawiania się, gdzie i jak nabyć bilety.
Szczegółowe informacje dot. Eko Biletu można znaleźć na stronie
EKO BILET to wspólna sieciowa oferta w stylu „wszystko w jednym” największych przewoźników świadczących swoje usługi na terenie aglomeracji śląskiej, czyli Kolei Śląskich, KZK GOP, MZK Tychy i MZKP Tarnowskie Góry. Dzięki niej na jednym bilecie można więc podróżować pociągami, autobusami oraz tramwajami i trolejbusami. Bilet uprawnia do nieograniczonej liczby przejazdów w określonym przedziale czasowym od daty i godziny wskazanej przez nabywcę.
- Sukces, jakim bez wątpienia okazał się EKO bilet, polega przede wszystkim na dostosowaniu oferty do potrzeb podróżujących. Wprowadzenie systemu zakupu biletów za pomocą aplikacji telefonicznej jest kolejnym udogodnieniem oczekiwanym przez pasażerów. Komfort podróżowania to nie tylko wygoda i szybkość, z jaką się przemieszczamy, ale także sprawność obsługi i dostępność oferty – mówi Wojciech Saługa, marszałek województwa śląskiego.
Od udostępnienia oferty Eko Bilet, czyli od końca października 2016 r., sprzedano ok. 40 000 biletów. – Ta liczba jest ważna i cieszy, ale tak naprawdę najbardziej satysfakcjonuje nas to, że integracja transportu publicznego faktycznie ma miejsce, a oferta wszystkich przewoźników staje się coraz bardziej przyjazna pasażerom – mówi prezes Kolei Śląskich Wojciech Dinges.
- Korzystający z Eko Biletu wskazywali jako jego wadę to, że jest trudno dostępny. Ponieważ to nasza spółka, czyli Koleje Śląskie, jest jego formalnym emitentem, bilety te można było do tej pory kupić jedynie w kasach Kolei Śląskich oraz w tzw. „Punktach na mieście”. Alternatywą był brak wprowadzania tego biletu w ogóle. Zatem, mimo że zakup np. w kioskach z prasą nie był możliwy, wiedzieliśmy, że musimy pracować nad kolejnymi kanałami dystrybucji. Umożliwienie zakupu Eko Biletu przez aplikację w smartfonie to jest kolejny krok, a następnym, mamy nadzieję, że już niedługo, będzie sprzedaż u konduktorów na pokładach pociągów – mówi Wojciech Dinges.
Eko Bilet to oferta, która ma ułatwić intermodalne podróżowanie bez konieczności zakupów oddzielnych biletów u różnych przewoźników, przede wszystkim dla osób, które nie korzystają z komunikacji publicznej zbyt często. Może być także dobrym rozwiązaniem dla podróżnych, którzy przyjeżdżają do naszego województwa i muszą odwiedzić kilka różnych miejsc bez zastanawiania się, gdzie i jak nabyć bilety.
Szczegółowe informacje dot. Eko Biletu można znaleźć na stronie