Te okulary noszą m.in. Ryan Gosling, Angelina Jolie, Katy Perry i Justin Timberlake, z kolei zegarki marek Ulysse Nardin czy Longines znajdują się w kolekcjach biżuterii Billa Clintona, Jaya Leno i Kate Winslet. Jedne z najbardziej ekskluzywnych dodatków zaprezentowano w sobotę w Katowicach podczas otwarcia salonów Jubitom i Pracownia Dobrego Wzroku BRYLOOWNIA. Gośćmi otwarcia i specjalnego pokazu mody byli Mariusz Czerkawski, Marcelina Zawadzka, Karolina Malinowska, Filip Mettler i top blogerka Jestem Kasia.
Zegarki warte tyle, co samochód i okulary
ulubionych marek największych gwiazd pojawiły się na wybiegu podczas pokazu
dodatków w salonach Jubitom i BRYLOOWNIA w Silesia City Center. Modelki miały
na sobie okulary takich marek jak Tom
Ford, Gucci, Persol, Fendi, Prada, Ray Ban, Alexander McQueen,
Dolce&Gabbana, Versace, i Mykita, z kolei wśród biżuterii królowały
zegarki szwajcarskich marek m.in. Ulysse
Nardin, Longines, RADO oraz Tag Heuer. Te ostatnie na co dzień noszą m.in.
Barack Obama, Brad Pitt, Clint Eastwood i Leonardo DiCaprio. Łączna wartość
zaprezentowanej w sobotę biżuterii i dodatków wyniosła prawie 1 milion złotych.
I chociaż sam pokaz trwał zaledwie 10 minut, to z racji dodatków był on jednym
z najdroższych w Silesii.
Inspiracją do prezentacji biżuterii była ikona
kina Audrey Hepburn i scena
otwierająca film „Śniadanie u Tiffany’ego”, w której Hepburn wysiada z
samochodu i staje przed witryną Tiffany&Co ubrana w gigantyczne, ciemne
okulary od Oliviera Godsmitha.