poniedziałek, 28 października 2019

Polscy studenci sprzedali w USA książki o łącznej wartości ponad miliona dolarów

Program Southwestern Advantage – nauka przedsiębiorczości w praktyce

Po raz kolejny polscy studenci spędzili lato w USA sprzedając książki edukacyjne w ramach programu edukacyjnego Southwestern Advantage. W ciągu trzech miesięcy 78 osób z Polski rozwijając swoje umiejętności w zakresie marketingu i przedsiębiorczości wygenerowało sprzedaż o wartości ponad miliona dolarów.


Uczestnicy programu Southwestern Advantage najpierw szkolą się w swoich krajach rozwijając umiejętności z zakresu przedsiębiorczości i przywództwa, a następnie wyjeżdżają w czerwcu do Stanów Zjednoczonych. Tam uczestniczą w kilkudniowym szkoleniu w Nashville, po czym udają się do przydzielonych im stanów, gdzie wykorzystują nabyte umiejętności w praktyce. Ich praca polega na sprzedaży bezpośredniej książek edukacyjnych. Podczas pobytu w Stanach Zjednoczonych studenci zazwyczaj mieszkają u amerykańskich rodzin, co pozwala im doskonalić język angielski. Środki finansowe pozyskane w ten sposób studenci mogą wykorzystać w trakcie kolejnego roku akademickiego lub je zainwestować.

Polscy studenci wzięli udział w programie już po raz dziewiętnasty i jak obserwujemy, z roku na rok, osiągają coraz lepsze wyniki. Rośnie też zainteresowanie samym programem, a także kompetencje osób aplikujących na wyjazd – powiedziała Daria Zwiefka, przedstawicielka Southwestern Advantage Polska.
Aby zakwalifikować się do programu należy przejść pomyślnie około dwutygodniowy proces rekrutacyjny, na który składają się 4 spotkania i wykonanie pracy domowej. Wcześniejsza praca w sprzedaży z pewnością jest atutem kandydata, ale nie jest ona wymagana. Wszystkiego można się bowiem nauczyć podczas oferowanych przez firmę szkoleń. Przygotowania do kolejnej edycji programu rozpoczną się już jesienią br., gdy studenci rozpoczną zajęcia na uczelniach.

- Oferujemy polskim studentom możliwość uczestniczenia w programie Southwestern Advantage już od wielu lat. Obserwujemy, że dzięki szkoleniom oraz własnej determinacji i chęci podjęcia tej ciężkiej pracy stają się oni bardzo dobrymi sprzedawcami. Dodatkowo zdobywają wiele innych umiejętności i doświadczeń – stają się bardziej asertywni, poznają lokalną kulturę i zwyczaje. Już pierwsze szacunki wyników wskazują, że tegoroczne wyniki są wyższe od uzyskanych w poprzednich latach. Jeden z najlepszych uczestników programu z Polski zarobił w ciągu jednego lata aż 86 000 dolarów – podsumowała Daria Zwiefka.

W tegorocznej edycji programu uczestniczyło 687 studentów z Europy, wśród których, oprócz Polaków, znaleźli się studenci z Estonii, Łotwy, Litwy, Słowacji i Gruzji. Sprzedali oni książki edukacyjne o wartości 14 milionów dolarów.


W wolnym czasie studenci zwiedzali okoliczne miasta i ich zabytki, a resztę czasu, po zakończeniu programu, wykorzystali podróżując po Stanach Zjednoczonych, gdzie zwiedzili m.in. wodospad Niagara, Wielki Kanion, czy Park Narodowy Yellowstone.


Rekrutacja do przyszłorocznej edycji programu już trwa.

Więcej informacji, na temat uczestnictwa i samego programu Southwestern Advantage można znaleźć na stronach:


***

Southwestern Advantage jest 160-letnią firmą wydawniczą i szkoleniową, która zajmuje się rekrutowaniem i szkoleniem studentów uniwersytetów i szkół wyższych w zakresie profesjonalnej sprzedaży. Kształci studentów na całym świecie jako niezależnych przedsiębiorców sprzedających książki edukacyjne w modelu "od drzwi do drzwi", przy użyciu metod sprzedaży bezpośredniej. Oferuje studentom nabycie umiejętności sprzedażowych oraz naukę prowadzenia własnego biznesu. Studenci spędzają okres wakacyjny w USA sprzedając programy edukacyjne, aby zarobić na studia.

Studenci z Polski mają możliwość uczestniczenia w programie od 2004 roku, a nazwa polskiej organizacji to Southwestern Advantage Poland. Podczas tych 6 lat w programie wzięło udział ponad 200 studentów z różnych uniwersytetów w Polsce.Europejscy studenci są wśród tych, którzy osiągają największe sukcesy. Na przykład w 2016 roku z ponad 200 uniwersytetów 

z całego świata w czołówce znalazły się właśnie te europejskie, a co więcej, był wśród nich polski Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na 15 miejscu.