Większa niedzielna oferta
Galeria Jurajska poszerza i urozmaica dostępną u siebie ofertę spożywczą. Nowym najemcom, który zasila ten segment jest Forfiter Exclusive. To lokalna marka sklepów z alkoholami doskonale znana w Częstochowie. Najemca zajął lokal o powierzchni 57 m kw.
W jego ofercie znaleźć można alkohole z całego świata, w tym m.in. wina, whisky, borubon, brandy, absynt, rum, gin czy szampany. Sklep ma także w swojej ofercie nalewki, miody pitne, sake, armaniaki oraz alkohole na prezent. Jego asortyment uzupełniają kawy, herbaty, czekoladki oraz podstawowe produkty spożywcze, w tym pieczywo.
- To sklep, jakiego jeszcze nie było w Galerii Jurajskiej. Dzięki jego ofercie nasi klienci zyskują dostęp do niezwykle atrakcyjnej i szerokiej oferty trunków z całego świata, w tym także unikalnych produktów idealnych na upominek – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.
Zyskuje także sama Jurajska. Nowy partner zasili bowiem ofertę Niedzielnego Centrum Rozrywki. Nowy sklep czynny będzie bowiem w niedziele niehandlowe, dołączając tym samym m.in. do 18 restauracji i kawiarni, kina, studia fitness czy kids play.
Szersza „spożywka”
Nowe otwarcie umacnia także szeroką ofertę spożywczą galerii. Będzie to już trzeci sklep, po Biedronce i Bacówce, w którym będzie można znaleźć ofertę tego typu. Jak podkreślają przedstawiciele galerii, wybór partnera nie jest przypadkowy
- Zależało na marce o unikalnej ofercie, która dopełni już istniejącą propozycję. Jednocześnie chcieliśmy stworzyć na naszej mapie kolejny, ciekawy punkt, który będzie przyciągał naszych klientów swoją szeroką ofertą alkoholi z całego świata – mówi Borecka – Suda.
Forfiter Exclusive to już kolejna inwestycja lokalnego najemcy w lokal w Galerii Jurajskiej. Sklepy przez częstochowskich przedsiębiorców zajmują w centrum handlowym już 4% powierzchni. Wśród najemców znaleźć można zarówno puntu usługowe, restauracje, kawiarnie, jak i sklepy z ubraniami.
- Udział lokalnych najemców w naszej ofercie systematycznie wzrasta. Centrum handlowe to niezwykle atrakcyjne miejsce dla rozwoju biznesu, praktycznie z każdej branży. O jego atrakcyjności i przewadze decyduje dziś przede wszystkim stały dostęp do klienta, gotowego robić zakupy, a także ugruntowana pozycja Jurajskiej na regionalnym rynku – dodaje Borecka-Suda