poniedziałek, 22 października 2018

Apart z drugim sklepem w Galerii Jurajskiej

Biżuteria to jeden z najpopularniejszych elementów oferty Galerii Jurajskiej. Od kilku dni asortyment ten dopełnia drugi już salon Apart w tej największej Częstochowie galerii handlowej.

Jeszcze więcej biżuterii i akcesoriów w Galerii Jurajskiej. Do działającego od 2009 roku salonu Apart na poziomie +1 dołączył właśnie drugi w kolorze białym, ulokowany jednak na poziomie +2. Nowy salon zajmuje powierzchnię 95,15 m kw. Łącznie Apart w Jurajskiej wynajmuje już 212,56 m kw.
W ofercie drugiego salonu marki, podobnie jak w pierwszym, można znaleźć biżuterię wykonaną z metali i kamieni szlachetnych, w tym m.in. pierścionki, naszyjniki, kolczyki i bransoletki. Ofertę sklepu wypełniają też zegarki znanych, światowych producentów.

Dzięki nowemu punktowi na mapie, oferta jubilerska Galerii Jurajskiej urasta aż do 9 salonów. W tej obok Apartu znaleźć można sklepy W.Kruk, Jubitom, Yes, Pandora, A&A Dom Jubilerski, Skorpion czy Kalota. Cała oferta biżuterii i dodatków, łącznie z jubilerami, liczy sobie już 15 salonów! Wypełniają ją też sklepy takich marek jak Tous, Ania Kruk, Time Trend, Swiss, Bijou Brigitte czy D’Oro.
- Oferta z segmentu biżuterii i akcesoriów w Jurajskiej jest dziś jedną z najszerszych i najbardziej zróżnicowanych wśród centrów handlowych w województwie śląskim. Wypełniają ją zarówno znane krajowe i lokalne marki jubilerskie, jak również liczący się na rynku krajowi i zagraniczni producenci wyrobów biżuteryjnych. W ofercie nie brakuje także salonów z zegarkami – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.
Jeszcze szersza oferta biżuterii to dobra informacja dla klientów. – Sklepy z biżuterią czy z zegarkami należą do najchętniej odwiedzanych w Galerii Jurajskie. Przyciągają one zarówno mieszkańców Częstochowy, jak również mieszkańców miast ościennych, gdzie tego typu oferta jest niedostępna lub bardzo ograniczona – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Pod tym względem Częstochowa nie odstaje od innych regionów Polski. Według KPMG wartość polskiego rynku dóbr luksusowych szacowana jest już na 21 mld zł. Wartość samego rynku biżuterii do 2021 może wynieść nawet 976 mln, czyli wzrosnąć o blisko połowę. Wraz z bogaceniem się społeczeństwa rosną także wydatki na biżuterię i akcesoria.

- Polacy coraz częściej odwiedzają jubilera, zresztą w skali mikro widać to wyraźnie w Jurajskiej. To oferta, która z roku na rok zyskuje na popularności, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Fakt, że marki jubilerskie inwestują w kolejne sklepy, decydują się na ekspansję w galeriach handlowych potwierdza tylko, z jak dużym zainteresowaniem spotyka się dziś ich asortyment – mówi Bugajczyk.
Apart to polska marka jubilerska, lider na polskim rynku pod względem rozwoju sieci salonów. W całym kraju marka posiada dziś ponad 200 sklepów. Początki firmy sięgają 1977 roku. W ofercie Apartu dominuje biżuteria z metali i kamieni szlachetnych, a także zegarki najlepszych światowych marek.