wtorek, 14 października 2014

Częstochowa ma szansę na promocję. Potrzebne są jednak głosy mieszkańców

Częstochowa dołączyła do grona miast, startujących w Turnieju Miast. Organizatorem nietypowego plebiscytu jest Onet.pl. Na pomysł zgłoszenia miasta do rankingu wpadła Galeria Jurajska.

Aż 335  miejscowości  z całego kraju zgłoszono w tym roku do Turnieju Miast. Jednym z nich jest Częstochowa. Już 14 października rusza głosowanie on-line na ulubione miasta w Polsce. Swój głos będzie mógł oddać każdy, kto wejdzie na stronę www.turniejmiast.zumi.pl i zagłosuje na wybrane przez siebie miasto. Pomysłodawcą udziału i zgłoszenia Częstochowy do ogólnopolskiego plebiscytu jest Galeria Jurajska.

- Mamy do pokonania ponad 330 miast, w tym najbardziej znane metropolie. Ale nie ma rzeczy niemożliwych.  Do głosowania na nasze miasto będziemy zachęcać w Galerii Jurajskiej, w specjalnym newsletterze oraz w social mediach. Pomóc może każdy, na przykład przekazując informację o rankingu swoim znajomym na Facebooku. W ten sposób nie tylko zapewnimy wysoką lokatę Częstochowie, ale wesprzemy jej promocję w Polsce - mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Zasady głosowania są proste. Każdy może oddać jeden głos. Zebrane głosy dzielone są przez liczbę mieszkańców danego miasta, a wynik tego działania decyduje o tym, na jakim miejscu w rankingu znajdzie się miasto. Dzięki temu zabiegowi szanse miast są wyrównane - informuje organizator projektu. 

Nagrodą dla miasta, które znajdzie się na szczycie zestawienia jest kampania promocyjna w serwisach Onet.pl oraz Zumi.pl o wartości 200 tys. zł. Dzięki niej miasto będzie mogło pokazać swoje atrakcje turystyczne i walory w całej Polsce.

Oddaj swój głos na Częstochowę!
http://turniejmiast.zumi.pl/czestochowa,index.html